Trwająca epidemia Covid-19 sprawiła, że tegoroczne święta wielkanocne będą inne niż do tej pory. Konieczność izolacji szczególnie dotknęła osoby starsze i samotne. Mondelez Polska wierzy, że w tym trudnym czasie jesteśmy #SilniejsiRazem, dlatego zdecydował się przekazać 6 ton produktów marki Milka na rzecz seniorów, w tym Powstańców Warszawskich, domów opieki oraz zakładów leczniczo-opiekuńczych wspieranych przez Polski Czerwony Krzyż. Dzięki tej pomocy już niedługo świąteczny podarunek otrzyma 14 000 osób.
Produkty Mondelez Polska trafiają także regularnie do stałego partnera firmy – Banków Żywności. Firma przekazała już organizacji 10 ton ciastek i produktów czekoladowych, a kolejne 9 ton słodyczy trafi do niej lada moment. Za pomoc i wsparcie okazane Bankom Żywności w czasie kryzysu epidemiologicznego Mondelez otrzymał tytuł „Partnera na każdy czas”.
Zobacz również
Wsparcie produktowe to jednak nie wszystko. Firma cały czas analizuje najpilniejsze potrzeby i stara się pomagać. Aby wspomóc polską służbę zdrowia, w marcu Mondelez Polska przekazał 150 000 zł na rzecz specjalnego funduszu interwencyjnego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki pieniądzom zebranym w ramach funduszu, Fundacja WOŚP na bieżąco kupuje środki ochrony osobistej dla personelu medycznego oraz sprzęt niezbędny do walki z koronawirusem dla szpitali. WOŚP to nie tylko ogromne wsparcie dla służby zdrowia, ale i nadzieja. Powtarzając za Jurkiem Owsiakiem, Mondelez Polska wierzy, że wkrótce „wygramy i pójdziemy wszyscy razem na spacer”.