– Mądra Babcia to twórczyni, która zasłynęła z prowadzenia bloga oraz telewizji internetowej skierowanej dla seniorów. Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, dołączyła do programu Social Stars, którego celem było przeniesienie influencerów z innych platform na YouTube. Dzięki temu powstał kanał “Mądra Babcia”, który aktualnie oglądają tysiące widzów.
– Verona pozwala lśnić kobietom w każdym wieku, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Mądrą Babcią, która w cyklu metamorfoz pokazała, że nasza biżuteria nie tylko podkreśla piękno, ale również wydobywa wewnętrzny blask tkwiący w każdej z wyjątkowych bohaterek – mówi Śnieżana Grzegorczyk, Specjalistka ds. Marketingu YES.
Zobacz również
W ramach współpracy z marką Verona na swoim kanale przeprowadziła trzy metamorfozy dojrzałych kobiet. Inspiracją do zmian będzie kolekcja marki.
– Mądra Babcia jest przykładem na to, że influencer marketing nie jest domeną jedynie wychowanej ze smartfonem w ręku młodzieży. Stworzyła wokół siebie ogromną, niezwykle zaangażowaną i co wyjątkowe, pełną pozytywnych emocji społeczność. Bardzo się cieszę, że marka Verona dostrzegła tę unikatowość Mądrej Babci i wspólnie stworzyliśmy serię filmów nie tylko promujących piękną biżuterię, ale także opowiadających ważne historie – mówi Marcin Błajet, Sales Manager w LTTM.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]