TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Silver influencerka w kampanii biżuterii: Mądra Babcia dla Verony

Największa silver influecerka w Polsce oraz założycielka Internetowej telewizji dla seniorów i kanału „Mądra Babcia” podjęła współpracę z marką Verona, czyli siostrzanym brandem marki YES.
O autorze
1 min czytania 2021-12-23

– Mądra Babcia to twórczyni, która zasłynęła z prowadzenia bloga oraz telewizji internetowej skierowanej dla seniorów. Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, dołączyła do programu Social Stars, którego celem było przeniesienie influencerów z innych platform na YouTube. Dzięki temu powstał kanał “Mądra Babcia”, który aktualnie oglądają tysiące widzów.

– Verona pozwala lśnić kobietom w każdym wieku, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Mądrą Babcią, która w cyklu metamorfoz pokazała, że nasza biżuteria nie tylko podkreśla piękno, ale również wydobywa wewnętrzny blask tkwiący w każdej z wyjątkowych bohaterek – mówi Śnieżana Grzegorczyk, Specjalistka ds. Marketingu YES.

W ramach współpracy z marką Verona na swoim kanale przeprowadziła trzy metamorfozy dojrzałych kobiet. Inspiracją do zmian będzie kolekcja marki.

– Mądra Babcia jest przykładem na to, że influencer marketing nie jest domeną jedynie wychowanej ze smartfonem w ręku młodzieży. Stworzyła wokół siebie ogromną, niezwykle zaangażowaną i co wyjątkowe, pełną pozytywnych emocji społeczność. Bardzo się cieszę, że marka Verona dostrzegła tę unikatowość Mądrej Babci i wspólnie stworzyliśmy serię filmów nie tylko promujących piękną biżuterię, ale także opowiadających ważne historie – mówi Marcin Błajet, Sales Manager w LTTM.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj