– Mądra Babcia to twórczyni, która zasłynęła z prowadzenia bloga oraz telewizji internetowej skierowanej dla seniorów. Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, dołączyła do programu Social Stars, którego celem było przeniesienie influencerów z innych platform na YouTube. Dzięki temu powstał kanał “Mądra Babcia”, który aktualnie oglądają tysiące widzów.
– Verona pozwala lśnić kobietom w każdym wieku, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Mądrą Babcią, która w cyklu metamorfoz pokazała, że nasza biżuteria nie tylko podkreśla piękno, ale również wydobywa wewnętrzny blask tkwiący w każdej z wyjątkowych bohaterek – mówi Śnieżana Grzegorczyk, Specjalistka ds. Marketingu YES.
Zobacz również
W ramach współpracy z marką Verona na swoim kanale przeprowadziła trzy metamorfozy dojrzałych kobiet. Inspiracją do zmian będzie kolekcja marki.
– Mądra Babcia jest przykładem na to, że influencer marketing nie jest domeną jedynie wychowanej ze smartfonem w ręku młodzieży. Stworzyła wokół siebie ogromną, niezwykle zaangażowaną i co wyjątkowe, pełną pozytywnych emocji społeczność. Bardzo się cieszę, że marka Verona dostrzegła tę unikatowość Mądrej Babci i wspólnie stworzyliśmy serię filmów nie tylko promujących piękną biżuterię, ale także opowiadających ważne historie – mówi Marcin Błajet, Sales Manager w LTTM.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]