Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez najbliższe dwa lata. WARSZTATY – aktorskie czy samochodowe? Łukasz Simlat i Janusz Chabior, Ambasadorzy Q Service Castrol to wybitne postacie polskiego teatru, telewizji i kina. W ramach kampanii nawiązującej do klasyków kinematografii mówią o korzyściach wynikających z wyboru profesjonalnych warsztatów sieci z „Q” w logo.
– Nasza kampania to zupełna nowość na rynku niezależnych warsztatów samochodowych. Zależało nam, by w kreatywny sposób przedstawić profity, które kierowcy otrzymują w związku z wyborem serwisów Q Service Castrol. Rezultat z dwójką rozpoznawalnych, znakomitych aktorów, zapowiada się świetnie. Spodziewamy się milionowych zasięgów kampanii w social mediach, YouTube i na innych platformach. Cieszę się, że możemy dostarczyć naszym warsztatom taką wartość – mówi Marta Ciesielska, Zastępca Dyrektora Działu Sieci Serwisowych.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Kampania to długofalowe działanie podzielone na etapy. Emisja spotów zaplanowana jest na 2024 i 2025 rok.
Zdjęcie główne: mat. pras.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas