„Animal Crossing: New Horizons” to popularna gra na konsolę Nintendo Switch, w której gracze tworzą swój własny świat na wyspie. Ostatnimi czasy gra zaczęła zdobywać ogromną popularność, co postanowili wykorzystać właściciele singapurskiego kurortu.
W związku z pandemią koronawirusa słynna wyspa, którą rocznie odwiedza prawie 20 mln turystów, musiała zostać zamknięta dla odwiedzających. Ponowne otwarcie kurortu zaplanowane jest na 1 czerwca br., lecz w międzyczasie właściciele obiektu zaplanowali dla swoich klientów nie lada gratkę – umożliwili wirtualne zwiedzanie hotelu w ramach wspomnianej gry „Animal Crossing: New Horizons”.
Zobacz również
Właściciele Sentosa Island zadbali o to, by wirtualna wersja kurortu była wierną kopią prawdziwego hotelu. Dla „odwiedzających” zaplanowano szereg atrakcji, takich jak m.in. ciekawe przepisy na drinki czy też joga na plaży.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Każdego dnia wyspę wirtualnie odwiedzać może jedynie 36 graczy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację kampanii odpowiada agencja BBH Singapore.
PS
Travis Scott nawiązał współpracę z popularną grą Fortnite – w jej ramach raper zagra serię koncertów zatytułowanych „Astronomical”, które będzie można oglądać na żywo w środowisku gry. Pierwszy występ odbył się 24 kwietnia br. o 1 w nocy i zgromadził przed ekranami laptopów ponad 12 mln osób.