Siostry Radwańskie w kampanii drogerii Dayli

Agencja Change Integrated, należąca do niezależnej grypy reklamowo-mediowej - Group One rozpoczęła współpracę z Dayli – siecią drogerii spożywczych. W ramach projektu agencja opracuje strategię i kreację kampanii reklamowej z udziałem polskich czołowych tenisistek - Agnieszki i Urszuli Radwańskich.
O autorze
0 min czytania 2014-04-07

W ramach kampanii wizerunkowej realizowane są m.in. spoty reklamowe, kampania outdoorowa oraz prasowa. Kampania zaplanowana jest od 1 kwietnia 2014 roku.

– Wybraliśmy koncepcję kreatywną, która najatrakcyjniej prezentuje filozofię sklepu (szeroki asortyment drogeryjno-spożywczy), przy równoczesnym wykorzystaniu wizerunku sióstr Radwańskich – przyznaje Anna Wierzbicka, General Manager Dayli Polska.

Sieć drogerii Dayli na polskim rynku funkcjonuje od ponad roku. W chwili obecnej posiada ponad 170 sklepów i cały czas się intensywnie rozwija. Dayli Polska należy do spółki Hygienika SA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj