Launch nowego produktu Xiaomi – marki, która w bardzo krótkim czasie podbiła polski rynek telefonii komórkowej, długo utrzymywany był w tajemnicy. Popularni influencerzy jako pierwsi oficjalnie zaprezentowali Pocophone F1 szerokiej publiczności skupionej wokół ich kanałów. Sitr0x, GilathissNew, Krystian Bończyk, NRGeek, Juniorsky, Manoyek i Flothar poddali smartfon dokładnym testom, skupiając się na parametrach i funkcjach, które ich zdaniem są najistotniejsze w codziennym użytkowaniu. Ostatnim materiałem w kampanii, która wystartowała 24 sierpnia, był film Tivolta, który zaprosił swoich widzów do udziału w konkursie, w którym główną nagrodą jest flagowy smartfon. Wideo w kampanii osiągnęły łącznie ponad 620 tysięcy organicznych wyświetleń o łącznym czasie 3 milionów minut oglądania i 96% pozytywnych ocen.
Xiaomi, marka która konsumentom dała się poznać jako producent nowoczesnego i jednocześnie budżetowego sprzętu, sukcesywnie rozszerza swoją ofertę na polskim rynku. Po otwarciu pierwszych salonów firmowych (Warszawa, Kraków, Wrocław), przyszedł czas na szeroko zakrojone działania promocyjne, zarówno w zakresie urządzeń mobilnych, jak i sprzętów AGD. Rdzeniem komunikacji marki jest współpraca z influencerami.
Zobacz również
Działania z gamerami to kontynuacja szerokiej współpracy marki z sieciami LifeTube i Gamellon, w ramach której od lipca br. publikowane były materiały wideo promujące nowe produkty Xiaomi. Filmy dedykowane pojawiły się między innymi na kanałach Lorda Kruszwila (ponad milion wyświetleń w 24 godz. od publikacji) oraz Ajgora Ignacego, którzy wpisali markę w krótkie fabuły, nakręcone w charakterystycznym dla siebie stylu. Testów smartphone’a Mi A2 podjęli się też Karolek i Disowskyy, a odkurzacz Mi Vacuum Robot został głównym bohaterem filmu na kanale SkutecznieTV. Wszystkie materiały zrealizowane przez LifeTube i Gamellon dla Xiaomi osiągnęły do tej pory łącznie 3,5 miliona organicznych wyświetleń.