Odpowiedzi zbieraliśmy od 25 maja do 25 czerwca br. W ankiecie wzięło udział 760 osób. Serdecznie dziękujemy za każdy głos – poniżej wyniki.
Z jakich źródeł czerpiecie wiedzę o marketingu?
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jak często zaglądacie do serwisów internetowych związanych z marketingiem?
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kiedy najczęściej poświęcacie czas na lekturę?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jakie polskie tytuły związane z marketingiem czytacie?
Patrząc na zdecydowanie największą popularność Nowego Marketingu, przypominamy, że ankieta była promowana głównie za pomocą naszego serwisu.
Jakie zagraniczne tytuły związane z marketingiem czytacie?
W jaki sposób docieracie do materiałów zamieszczonych przez te tytuły w Internecie?
To pytanie było dla nas szczególnie ważne – z Waszych deklaracji wynika, że najczęściej docieracie do serwowanych na NM treści poprzez Facebooka (zarówno poprzez nasz fanpage, jak i posty innych stron lub Waszych znajomych oraz grupy – zapraszamy do naszej), bezpośrednie wejścia na stronę i nasz newsletter (jeśli jeszcze nie korzystacie, polecamy!). Zachęcamy także do śledzenia kont NM na LinkedInie i Twitterze.
Który sposób otrzymywania informacji o nowych materiałach poprzez lubiane przez siebie tytuły uważacie za najwygodniejszy?
Które tematy są dla Was najbardziej interesujące?
Marketing, której branży interesuje Was najbardziej?
Do ilu grup na Facebooku związanych z marketingiem należycie?
Dziękujemy wszystkim za udział w naszej ankiecie.