Odpowiedzi zbieraliśmy od 25 maja do 25 czerwca br. W ankiecie wzięło udział 760 osób. Serdecznie dziękujemy za każdy głos – poniżej wyniki.
Z jakich źródeł czerpiecie wiedzę o marketingu?
Zobacz również
-
Jak mówić, żeby nas słuchali? Marketing vs C-level – most zamiast muru między działami
-
PrzeglądTygodnia [20-26.05.2025]: nowości z Google Marketing Live 2025, HBO Max ponownie zmienia nazwę, alkohol na Allegro
-
#NMInsights: Najważniejsze nowości zapowiedziane podczas Google Marketing Live 2025 [OPINIE]
Jak często zaglądacie do serwisów internetowych związanych z marketingiem?
#NMInsights: Najważniejsze nowości zapowiedziane podczas Google Marketing Live 2025 [OPINIE]
Kiedy najczęściej poświęcacie czas na lekturę?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jakie polskie tytuły związane z marketingiem czytacie?
Patrząc na zdecydowanie największą popularność Nowego Marketingu, przypominamy, że ankieta była promowana głównie za pomocą naszego serwisu.
Jakie zagraniczne tytuły związane z marketingiem czytacie?
W jaki sposób docieracie do materiałów zamieszczonych przez te tytuły w Internecie?
To pytanie było dla nas szczególnie ważne – z Waszych deklaracji wynika, że najczęściej docieracie do serwowanych na NM treści poprzez Facebooka (zarówno poprzez nasz fanpage, jak i posty innych stron lub Waszych znajomych oraz grupy – zapraszamy do naszej), bezpośrednie wejścia na stronę i nasz newsletter (jeśli jeszcze nie korzystacie, polecamy!). Zachęcamy także do śledzenia kont NM na LinkedInie i Twitterze.
Który sposób otrzymywania informacji o nowych materiałach poprzez lubiane przez siebie tytuły uważacie za najwygodniejszy?
Które tematy są dla Was najbardziej interesujące?
Marketing, której branży interesuje Was najbardziej?
Do ilu grup na Facebooku związanych z marketingiem należycie?
Dziękujemy wszystkim za udział w naszej ankiecie.