Skaner 2D od eobuwie.pl już dostępny w aplikacji mobilnej z systemem iOS

Eobuwie.pl dostosowuje swoją aplikację mobliną do potrzeb kilentów. Teraz skan 2D stóp wykonają posiadacze telefonów z systemem iOS. Wcześniej usługa dostępna była dla użytkowników urządzeń na Androida.
O autorze
1 min czytania 2020-11-30

W dobie koronawirusa eobuwie.pl nie tylko zapewnia klientom bezpieczne dostawy, ale i ułatwia zakupy. Wiosną firma udostępniła w aplikacji mobilnej funkcję skanowania stopy smartfonem. Pozwala to na dopasowywanie butów do kształtu stopy, bez konieczności przymierzania. Teraz z udogodnienia mogą skorzystać także ci, których telefony działają na systemie iOS.

– Wprowadziliśmy do aplikacji mobilnej eobuwie.pl funkcję skanera 2D. Jest to uproszczona wersja naszego przełomowego systemu esize.me. W obecnej sytuacji to bardzo praktyczne rozwiązanie. Na podstawie skanu otrzymamy rekomendację rozmiaru konkretnego modelu obuwia, który nas interesuje. Dzięki temu mamy pewność, że buty, które zamawiamy dla siebie lub dla naszych najbliższych, będą pasować – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.

Jak korzystać z aplikacji?

Skan aplikacją jest bardzo prosty do wykonania. Potrzebujemy do tego smartfonu z aparatem oraz białej kartki A4.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na równym, stabilnym podłożu układamy białą kartkę A4. Na środku ustawiamy stopę (najlepiej w skarpetce o jednolitej barwie) i wykonujemy dwa zdjęcia: Pierwsze od góry, tak by w kadrze znalazła się stopa oraz cztery rogi kartki. Drugie wykonujemy pod kątem, od strony pięty: by zawrzeć na zdjęciu piętę oraz któryś z przeciwległych rogów kartki.

  • od góry, tak by w kadrze znalazła się stopa oraz cztery rogi kartki;
  • pod kątem, od strony pięty: by uwzględnić na zdjęciu piętę oraz jeden z przeciwległych rogów kartki.

Aplikacja poprowadzi użytkownika krok po kroku przez proces wykonywania zdjęć. W efekcie powstaje szczegółowy obraz stopy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się