Tak jest w przypadku interaktywnego domu produkcyjnego Netizens, który w tym roku po raz kolejny odda władzę w ręce internautów.
W tym roku Netizens Digital Innovation House przygotował coś specjalnego na przedświąteczny czas. Tym razem jest to akcja nosząca tajemniczy tytuł “Skarp – Poczuj się w Netizens jak ryba w wodzie”. Jak sugeruje nazwa – chodzi o pewnego wyjątkowego karpia, drogiego sercom zespołu niczym najprawdziwszy skarb. Użytkownicy na stronie akcji będą mogli zdalnie sterować ogromnym karpiem oraz obserwować jego poczynania i interakcje z ludźmi. Kartka startuje w poniedziałek 15 grudnia o godzinie 10:00 i trwa do kolejnego piątku. Przez cały czas trwania akcji, codziennie w godzinach 10-16, każdy jej uczestnik ma szansę wygrać prezent, “najświąteczniejszy z polskich prezentów” czyli Skarpety. Jeśli jesteście ciekawi co to takiego, weźcie udział w zabawie – może trafi właśnie do Was.
Zobacz również
Niemałą popularność zdobyła bożonarodzeniowa akcja Netizens z 2012 roku, wyróżniona w albumie Natalii Hatalskiej “Cząstki przyciągania” jako jedna z najlepszych niestandardowych akcji w Polsce. Była to Wielka Walka na Śnieżki, w której za pośrednictwem internetu można było ustrzelić pracowników firmy, a nawet samego prezesa, Witka Kempę.
Netizens Digital Innovation House to interaktywny dom produkcyjny działający w obszarach: online advertising, mobile, interactive installations i software. Tworzy go zespół specjalistów, którzy opracowują innowacyjne rozwiązania łączące światy on-line i off-line oraz realizują projekty informatyczne na dużą skalę. Z usług Netizens korzystają marki, agencje reklamowe i działy IT w Polsce i na świecie, m.in. Saint-Gobain, Leroy Merlin, Lexus, WSiP, Concept X, Peppermint.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach