Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Skocznia w Obersdorfie z logo ORLEN. Spółka została oficjalnym sponsorem obiektu

Skocznia w Obersdorfie z logo ORLEN. Spółka została oficjalnym sponsorem obiektu
ORLEN będzie widoczny na obiekcie w Obersdorfie podczas nadchodzącej edycji Turnieju Czterech Skoczni. Dziś (22 listopada br.) podpisana została umowa gwarantująca sponsoring tytularny przez kolejne cztery lata.
O autorze
1 min czytania 2023-11-22

fot. sport.pl

W nadchodzącym sezonie zimowym 2023/2024 świat skoków narciarskich czeka kilka istotnych zmian. Obok niespodziewanej rezygnacji ze stanowiska Maximiliana Mechlera, głównego trenera niemieckiej reprezentacji skoczkiń, w sieci pojawiła się również informacja o nowym sponsorze tytularnym skoczni w niemieckim Obersdorfie. Będzie nim polska firma ORLEN.

Ten obiekt sportowy doskonale znają wszyscy miłośnicy zimowych dyscyplin sportowych, bo to właśnie Obersdorf, wraz z Garmisch-Partenkirchen, Innsbruckiem i Bischofshofen, od lat gości legendarny i chyba najbardziej prestiżowy Turniej Czterech Skoczni.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot.: sport.tvp.pl

Telewizja Polska opublikowała na stronie internetowej informację, według której skocznia w Obersdorfie została ozdobiona logo Grupy ORLEN i już niebawem oficjalnie zmieni nazwę na ORLEN Arena Oberstdorf Allgaeu. Umowa obejmująca sponsoring tytularny ma obowiązywać do 2027 roku, a poza nadaniem nowej nazwy skoczni, ORLEN Deutschland objął również wsparciem finansowym dziecięcy klub narciarski w Obersdorfie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa ORLEN to niepierwsza polska firma mogąca pochwalić się widocznością podczas Turnieju Czterech Skoczni. W przeszłości na plastronach zawodników pojawiło się logo sportowej marki 4F, będącej ówczesnym sponsorem cyklu zawodów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Skocznia w Obersdorfie często zmienia nazwę

Kompleks sportowy w niemieckim Obersdorfie w swojej historii zmieniał już nazwę niejednokrotnie. Od roku 2017 znany był jako Audi Arena, a wcześniej — Erdinger Arena.

Sponsorowanie słynnej na całym świecie skoczni narciarskiej w Oberstdorfie ma dla ORLEN Deutschland znaczenie strategiczne. Bliskie połączenie z jednym z najważniejszych ośrodków sportów zimowych pozwala nam budować silną obecność regionalną i międzynarodową – tak o zawarciu umowy i tegorocznej zmianie sponsora tytularnego mówi dyrektor wykonawczy ORLEN Deutschland GmbH Piotr Guział.

Logo ORLEN na obiekcie w Obersdorfie można podziwiać już dziś, a w ramach Turnieju Czterech Skoczni będzie to możliwe od 29 grudnia 2023 do 6 stycznia 2024 roku.

PS adidas zajmuje miejsce 4F. Zostaje nowym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Jak donoszą media społecznościowe, na polskim rynku sportowym dochodzi właśnie do poważnych zmian. Mowa o sponsorze Polskiego Komitetu Olimpijskiego, którym od 2008 roku była firma 4F. Teraz jej miejsce zajmie międzynarodowy gigant — adidas.

PS2 4F podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim

Należąca do OTCF S.A. marka 4F, największy polski producent odzieży i akcesoriów sportowych z dumą podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.