W ramach akcji „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!” Internauci mogą wybrać najlepsze książki w sześciu kategoriach tematycznych:
- Trup w bagażniku, czyli kryminał wszech czasów;
- Kierunkowskazy, czyli książki, które wyznaczają wartości;
- Bez hamulców, czyli kontrowersyjne arcydzieło;
- Na wstecznym biegu, czyli wycieczka w przeszłość;
- Na tylnym siedzeniu, czyli książka o wielkiej miłości
- Wehikuł czasu, czyli najlepsza książka fantasy.
Książki, które otrzymają największą liczbę głosów zostaną wydane w formie audiobooków i stworzą kolekcję „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Czytelnicza kampania potrwa aż pół roku – w tym czasie co miesiąc w głosowaniu zostanie wyłoniona jedna książka.
Zobacz również
Dodatkową atrakcją będzie cykliczny konkurs na najlepszą recenzję, w którym będzie można wygrać wartościowe nagrody. Plebiscyt już dostępny jest na stronie www.lubimyczytac.pl/skodawieszcodobre.
– Rozpoczęcie akcji z lubimyczytać.pl to dla nas wspaniałe uzupełnienie programu rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Nie ulega wątpliwości, że czytanie to domena ludzi, którzy wiedzą co dobre. Z tego powodu czytelnictwo zawsze było w obszarze zainteresowań „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Do niedawna wydawało się, że ma ono charakter bardzo indywidualny – czytamy w domu, w tramwaju, jesteśmy sam na sam z książką. Okazuje się, że czytelnicy tworzą bardzo silne i aktywne społeczności, stanowiące platformę wymiany informacji o książkach z rozbudowanym systemem recenzji i poleceń. W takiej przestrzeni nie mogło zabraknąć „ŠKODA. Wiesz co dobre!”- mówi Arkadiusz Miłek, odpowiedzialny w Skoda Polska za program „ŠKODA. Wiesz co dobre!”
Czy akcja Škody i lubimyczytać.pl zainauguruje proczytelnicze działania znanych firm, które będą przyczyniać się do wzrostu liczby czytających w Polsce? Izabela Sadowska, prezes lubimyczytać.pl wierzy, że tak i dodaje: Propagowanie czytelnictwa, to ważny kierunek działań w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Fakt, że tak znacząca marka, jaką jest Škoda, zaangażowała się w promocję czytelnictwa jest dla polskiego rynku książki niezwykle istotny. Pokazuje, że grono książkowych moli już jest bardzo liczne i naprawdę warto do niego kierować działania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!” potrwa do końca stycznia 2013 roku. Kolekcja audiobooków, która będzie jej zwieńczeniem, trafi do sprzedaży w najlepszych sklepach internetowych. Produkcją i dystrybucją nagrań zajmie się Audioteka.pl. Pierwsze nagranie pojawi się w sklepach już w październiku. Fanów książek do słuchania zachęci z pewnością cena: dzięki sponsoringowi Škody audiobooki będą sprzedawane nawet z 50% rabatem.
Pomysł i opracowanie projektu – lubimyczytać.pl, koordynacja – agencja Change Integrated i dom mediowy MediaCom, produkcja audiobooków – Audioteka.pl, kreacje graficzne – GoldenSubmarine.
Zapraszamy na www.lubimyczytac.pl/skodawieszcodobre