Michał Cabaj, Kierownik ds. Komunikacji i CRM, ŠKODA POLSKA: KODIAQ, to pierwszy 7. osobowy SUV marki ŠKODA. Modelem tym weszliśmy w zupełnie nowy segment dla marki, dlatego tak ważne było opracowanie silnej strategii komunikacji, która przełoży się na mocną kreację. By stworzyć jedną z naszych największych kampanii modelowych, już w ubiegłym roku, wraz z agencją OPCOM, zaplanowaliśmy najlepsze rozwiązania dedykowane kampanii KODIAQA. Kampania trwa dopiero tydzień, a my już wiemy, że model podbił serca naszych Klientów na polskim rynku. Zanotowaliśmy rekordową ilość zamówień! A to wszystko jeszcze przed oficjalną premierą. To niewątpliwie jeden z najlepszych debiutów marki ŠKODA ostatnich lat.
Pod hasłem „ŠKODA KODIAQ NOWY GATUNEK SUV-A” Agencja Opcom przygotowała kompleksową platformę komunikacji, która obejmuje działania reklamowe w TV oraz kinach, w tym pokazy 4dx. Zadbano także o digital, prasę, indoor i outdoor, między innymi niestandardowe rozwiązanie day&night.
Zobacz również
Opcom odpowiada również za strategię i koncepcję kreatywną kampanii oraz adaptację spotów telewizyjnych.
Katarzyna Sochacka, Head of Creatives, Opcom: „ŠKODA KODIAQ to pierwsza premiera prezentowana w ramach platformy ROKU NOWOŚCI ŠKODY oraz pierwszy SUV w portfolio marki, który niemalże na starcie kampanii staje się SUV-em z gatunku bestsellerowych. Już w momencie otrzymania briefu wiedzieliśmy, że przed nami ciężka praca, ale też ekscytujące wyzwanie na miarę naszych ambicji – zarówno od strony strategii komunikacji, jak i koncepcji kreatywnej. Zaangażowanie zespołu po stronie Agencji i Klienta przy powstawaniu kampanii wprowadzającej na rynek jedną z najbardziej oczekiwanych premier samochodowych roku, jest idealnym przykładem na to, że partnerskie relacje przekładają się na wspólny sukces”.
Kampania ŠKODY KODIAQ potrwa do końca kwietnia.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing