SKODA KODIAQ nowy gatunek Suv-a

Początkiem marca wystartowała kampania reklamowa dla ŠKODY KODIAQ, nowego modelu w portfolio marki.
O autorze
1 min czytania 2017-03-13

Michał Cabaj, Kierownik ds. Komunikacji i CRM, ŠKODA POLSKA: KODIAQ, to pierwszy 7. osobowy SUV marki ŠKODA. Modelem tym weszliśmy w zupełnie nowy segment dla marki, dlatego tak ważne było opracowanie silnej strategii komunikacji, która przełoży się na mocną kreację. By stworzyć jedną z naszych największych kampanii modelowych, już w ubiegłym roku, wraz z agencją OPCOM, zaplanowaliśmy najlepsze rozwiązania dedykowane kampanii KODIAQA. Kampania trwa dopiero tydzień, a my już wiemy, że model podbił serca naszych Klientów na polskim rynku. Zanotowaliśmy rekordową ilość zamówień! A to wszystko jeszcze przed oficjalną premierą. To niewątpliwie jeden z najlepszych debiutów marki ŠKODA ostatnich lat.  

Pod hasłem „ŠKODA KODIAQ NOWY GATUNEK SUV-A” Agencja Opcom przygotowała kompleksową platformę komunikacji, która obejmuje działania reklamowe w TV oraz kinach, w tym pokazy 4dx. Zadbano także o digital, prasę, indoor i outdoor, między innymi niestandardowe rozwiązanie day&night.

Opcom odpowiada również za strategię i koncepcję kreatywną kampanii oraz adaptację spotów telewizyjnych.

Katarzyna Sochacka, Head of Creatives, Opcom: „ŠKODA KODIAQ to pierwsza premiera prezentowana w ramach platformy ROKU NOWOŚCI ŠKODY oraz pierwszy SUV w portfolio marki, który niemalże na starcie kampanii staje się SUV-em z gatunku bestsellerowych. Już w momencie otrzymania briefu wiedzieliśmy, że przed nami ciężka praca, ale też ekscytujące wyzwanie na miarę naszych ambicji – zarówno od strony strategii komunikacji, jak i koncepcji kreatywnej. Zaangażowanie zespołu po stronie Agencji i Klienta przy powstawaniu kampanii wprowadzającej na rynek jedną z najbardziej oczekiwanych premier samochodowych roku, jest idealnym przykładem na to, że partnerskie relacje przekładają się na wspólny sukces”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania ŠKODY KODIAQ potrwa do końca kwietnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing