…dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.
Škoda Polska, jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce, potrzebuje nie tylko kompleksowej, profesjonalnej i innowacyjnej obsługi marketingowej. Przy wyborze agencji kierowaliśmy się również możliwościami, jakie oferuje ona we wsparciu realizacji naszej Strategii 2025. Pracujemy nad poszerzeniem wykorzystania technologii cyfrowych, nad pomysłami i realizacją rozwiązań z zakresu mobilności i dopasowania ich do potrzeb użytkowników. Isobar Poland Group ma znaczące osiągnięcia strategiczne, technologiczne i kreatywne w tych obszarach. Zależy nam, by najlepsi pracowali z najlepszymi – ARKADIUSZ GWIZDEK, DYREKTOR MARKETINGU MARKI ŠKODA W POLSCE.
Zobacz również
Wszystkie strategie komunikacyjne Isobar Poland Group powstają w Dentsu X2 – laboratorium dla marek, produktów i usług. To innowacyjna infrastruktura ekspercko-technologiczna, która pozwala zespołom specjalistów wielu kompetencji planować działania marketingowe z wykorzystaniem potencjału zintegrowanej komunikacji.
Jesteśmy dumni, że rozszerzamy współpracę z marką Škoda, kreującą rynkowe trendy w Polsce. Strategia biznesowa Škody oparta na dynamicznej ewolucji oferty marki, wynikającej z dogłębnego zrozumienia zmieniających się potrzeb konsumenta i wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych jest także bardzo bliska naszej filozofii działania. Wierzymy, że będziemy współtwórcami dalszych sukcesów Škody, która stwarza doskonałą przestrzeń do współpracy z agencją kreatywno-technologiczną – AGATA SZELIGA-STASZKIEWICZ, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCA ISOBAR POLAND GROUP.
To nie pierwsza współpraca agencji z niekwestionowanym liderem polskiego rynku motoryzacyjnego. Od sierpnia 2016 roku agencja Isobar Poland Group jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii content marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), opracowywanie treści dla odpowiednich kanałów, a także zarządzanie blogiem marki Škoda. Isobar zarządza również kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing