Sławek ma za sobą kilkanaście lat kreatywnego stażu w GoldenSubmarine, gdzie odpowiada za copywriting, tworzenie i realizację kampanii dla kluczowych klientów. Od kilku lat, w ramach liderskich obowiązków, zarządza też kilkuosobową, warszawską załogą copywriterów. Teraz poszerza obszar odpowiedzialności o sferę content marketingu i, w niedalekiej przyszłości, planuje rozbudować ofertowe możliwości agencji w zakresie kampanii wykorzystujących marketing treści. GoldenSubmarine w swoim portfolio ma już szereg zrealizowanych tego typu projektów, m.in. dla takich marek jak Citi Handlowy, E.Wedel czy Przysnacki.
Nowy Content&Copy Lead na koncie ma sporo nagród i nominacji w konkursach branżowych: Effie Awards, Mixx Awards, Kreatura czy Golden Arrow. Chętnie zapraszany jest też do jurorskiego grona. W tym roku spotkać go można w IAB MIXX Awards 2023, gdzie prezentowane są najlepsze kampanie polskiego digital marketingu. Sławek regularnie dzieli się wiedzą w artykułach oraz tworzy analizy do branżowych magazynów i raportów. Posiada certyfikat DIMAQ, potwierdzający międzynarodowy standard branżowej kwalifikacji. Od 4 kadencji zasiada też w Komisji Etyki Reklamy, gdzie, wraz z innymi ekspertami, stara się podnosić jakość reklamy, którą oglądamy na co dzień.