zdjęcie główne artykułu: unsplash.com
Znaczny wzrost rozpoznawalności marki oraz zaufanie klientów potwierdza skuteczność działań ATOM Agency
Zobacz również
Tło współpracy
W trakcie kampanii realizowanej przez ATOM Agency dla FFiL Śnieżka zrealizowane zostały cele, które zakładały zwiększenie widoczności w wynikach organicznych na wybrane słowa kluczowe. Ich realizacja polegała na opracowaniu odpowiednich działań optymalizacyjnych podczas wdrożenia nowej witryny internetowej. Działania te pozwoliły na stopniowe i regularne zwiększanie widoczności w internetowych wyszukiwarkach. Przez ostatnie 2 lata, zgodnie z rekomendacją ATOM Agency, w obrębie witryny FFiL Śnieżka realizowana jest strategia marketingu treści, której długofalowe rezultaty zaprezentowane zostały poniżej.
Wzrost ruchu organicznego – priorytet w działaniach
Priorytetowym celem działań ATOM Agency jest osiągnięcie stale wzrastającego ruchu organicznego w obrębie domeny internetowej. Dzięki optymalizacji właściwie dobranych artykułów stali klienci chętniej powracają na stronę, a przyrost nowych użytkowników zwiększa się systematycznie. Zwiększenie o 276,12% ruchu, który pochodzi z wyszukiwarek internetowych, było natomiast efektem skutecznie zaplanowanej i realizowanej strategii marketingu treści.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Głównym źródłem pozyskiwania ruchu przez serwis FFiL Śnieżka stał się ruch organiczny – metoda ta pozwoliła na zaangażowanie aż 70,48% użytkowników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zaangażowanie użytkowników
Wzrost zaangażowania użytkowników serwisu został pobudzony dzięki działaniom content marketingowym. Spowodowały one, że liczba użytkowników powracających, pochodzących z kanału ruchu organicznego, wzrosła o 298,60%. W sposób naturalny wsparciem dla kampanii stała się również rozpoznawalność i jakość marki „Śnieżka”, która od lat gromadzi stałych klientów i buduje relację opartą na zaufaniu.
Działania zaproponowane i wdrożone przez ATOM Agency pozwoliły dodatkowo umocnić wizerunek marki jako eksperta nie tylko dla stałych, ale też potencjalnych nowych klientów. Wspólnie stworzyliśmy profil marki, która inspiruje, wskazuje praktyczne rozwiązania i inspiruje.
Dzięki rozwijaniu angażujących treści wysokiej jakości, odnotowano znaczny wzrost ilości odwołań z serwisów społecznościowych – ponad 4700.
Wzrost widoczności domeny
Domena skutecznie zwiększyła swoją widoczność w wynikach wyszukiwarek internetowych. Wzrost widoczności domeny FFiL Śnieżka zanotowano zarówno na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w liczbie 224,85%, jak i globalnie, w liczbie 265,63%.
Podsumowanie
Współpraca ATOM Agency z marką FFiL Śnieżka trwa nieprzerwanie od ponad trzech lat i dowodzi, że prawidłowo zaplanowana oraz realizowana strategia content marketingu przynosi satysfakcjonujące, długofalowe efekty dla Klienta w postaci regularnego wzrostu ruchu z kanału organicznego w obrębie domeny.
Skuteczne rozwijanie widoczności w wynikach wyszukiwania i budowanie angażujących treści, przekłada się na jeszcze większe zaangażowanie użytkowników, którzy doceniają ekspercki charakter treści poradnikowych, coraz częściej szukają inspiracji, pomysłów, a także praktycznych, nowoczesnych rozwiązań na urządzenie wnętrz w obrębie witryny internetowej FFiL Śnieżka.