Aby spowolnić rozprzestrzenianie się COVID-19 ludzie na całym świecie są zachęcani i upoważnieni do pozostania w domu. Starając się powtrzymać wirusa i zapewnić ludziom bezpieczeństwo, dystans społeczny jest przedstawiany jako najlepsza forma walki.
W internecie użytkownicy w dużym stopniu wspierają ten ważny środek zapobiegawczy, używając hastagów: #staythefhome i #staythefuckhome.
Zobacz również
Biorąc pod uwagę zamieszanie i niepewność w czasach narzuconego odosobnienia marka SKYN ruszyła z nową akcją pod hasłem „Stay and f*** at home”, w ramach której prezentuje przyjemniejszą formę spędzania kwarantanny niż oglądanie seriali przez cały dzień.
Aby podzielić się swoim przesłaniem SKYN dociera do miejsc, w których aktualnie wszyscy są obecni – online. Marka publikuje treści w myśl idei: „Zróbcie sobie dobrze i zostańcie w domu” oraz „Lepiej dochodzić niż wychodzić”, zmuszając tym samym ludzi do pozostania w domach. Cała inicjatywa opowiada się za sposobami, jak najlepszego wykorzystania obecnej sytuacji.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Koncept jest opracowany globalnie, za adaptację na polskim rynku odpowiada GRUPA BUKKO, która obsługuje kanały marki w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing