SKYN zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”

Akcja „Stay and f*** at home” została zapoczątkowana w mediach społecznościowych hashtagiem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
O autorze
1 min czytania 2020-04-01

Aby spowolnić rozprzestrzenianie się COVID-19 ludzie na całym świecie są zachęcani i upoważnieni do pozostania w domu. Starając się powtrzymać wirusa i zapewnić ludziom bezpieczeństwo, dystans społeczny jest przedstawiany jako najlepsza forma walki.

W internecie użytkownicy w dużym stopniu wspierają ten ważny środek zapobiegawczy, używając hastagów: #staythefhome i #staythefuckhome.

Biorąc pod uwagę zamieszanie i niepewność w czasach narzuconego odosobnienia marka SKYN ruszyła z nową akcją pod hasłem „Stay and f*** at home”, w ramach której prezentuje przyjemniejszą formę spędzania kwarantanny niż oglądanie seriali przez cały dzień. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby podzielić się swoim przesłaniem SKYN dociera do miejsc, w których aktualnie wszyscy są obecni – online. Marka publikuje treści w myśl idei: „Zróbcie sobie dobrze i zostańcie w domu” oraz „Lepiej dochodzić niż wychodzić”, zmuszając tym samym ludzi do pozostania w domach. Cała inicjatywa opowiada się za sposobami, jak najlepszego wykorzystania obecnej sytuacji.

Koncept jest opracowany globalnie, za adaptację na polskim rynku odpowiada GRUPA BUKKO, która obsługuje kanały marki w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się