Aby spowolnić rozprzestrzenianie się COVID-19 ludzie na całym świecie są zachęcani i upoważnieni do pozostania w domu. Starając się powtrzymać wirusa i zapewnić ludziom bezpieczeństwo, dystans społeczny jest przedstawiany jako najlepsza forma walki.
W internecie użytkownicy w dużym stopniu wspierają ten ważny środek zapobiegawczy, używając hastagów: #staythefhome i #staythefuckhome.
Zobacz również
Biorąc pod uwagę zamieszanie i niepewność w czasach narzuconego odosobnienia marka SKYN ruszyła z nową akcją pod hasłem „Stay and f*** at home”, w ramach której prezentuje przyjemniejszą formę spędzania kwarantanny niż oglądanie seriali przez cały dzień.
Aby podzielić się swoim przesłaniem SKYN dociera do miejsc, w których aktualnie wszyscy są obecni – online. Marka publikuje treści w myśl idei: „Zróbcie sobie dobrze i zostańcie w domu” oraz „Lepiej dochodzić niż wychodzić”, zmuszając tym samym ludzi do pozostania w domach. Cała inicjatywa opowiada się za sposobami, jak najlepszego wykorzystania obecnej sytuacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Koncept jest opracowany globalnie, za adaptację na polskim rynku odpowiada GRUPA BUKKO, która obsługuje kanały marki w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing