Piątnica rozpoczęła kampanię reklamową promującą jogurty Skyr oraz najnowszy produkt w ofercie marki, czyli jogurty pitne Skyr dostępne w pięciu smakach. W ramach działań promocyjnych, w połowie maja, rozpoczęła się loteria konsumencka, która potrwa do 10 lipca. Nagrodą główną są 3 (dwuosobowe) wyprawy na Islandię, natomiast przez cały okres promocji codziennie do wygrania jest głośnik JBL i 10 par słuchawek JBL. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu jest zakup jogurtu Skyr marki Piątnica (w kubeczku lub w wersji pitnej) i zachowanie paragonu. Działania promocyjne są prowadzone w TV i VOD oraz w formie szeroko zasięgowej kampanii internetowej, która obejmuje m.in. aktywności w social mediach oraz współpracę z influencerami. Spot reklamowy powstał przy współpracy z agencją kreatywną Plej, natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media.
Najnowszy jogurt od OSM Piątnica w wersji pitnej to poszerzenie dotychczasowej oferty jogurtów typu islandzkiego Skyr. Zakręcana butelka o pojemności 330 ml wpisuje się w trend „on the go” i ma również zachęcić konsumentów do sięgnięcia po pitny jogurt Skyr pomiędzy posiłkami lub w ramach przekąski. Wysoka zawartość naturalnego białka w jogurcie pitnym Skyr stanowi źródło energii, „daje krzepę” do realizowania codziennych wyzwań. Jogurt typu islandzkiego od OSM Piątnica produkowany jest z wysokiej jakości mleka, od krów karmionych paszami bez GMO, posiada prosty skład oraz kremową konsystencję.
Zobacz również
Jogurt pitny Skyr dostępny jest w pięciu smakach: naturalnym, waniliowym, jagodowym, truskawkowym oraz mango – marakuja. Jogurty Skyr występują również w klasycznej wersji w kubeczku i charakteryzują się gęstą i kremową konsystencją oraz wyjątkowym smakiem. Kategoria jogurtów typu islandzkiego od OSM Piątnica to propozycja dla konsumentów dbających o zdrowe odżywianie oraz prowadzących aktywny tryb życia.