Sławek Wala jest menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, w tym 10-letnią praktyką w zarządzaniu międzynarodowymi teamami produkcyjnymi i kreatywnymi. Specjalizuje się w budowaniu zespołów, usprawnianiu procesów biznesowych, jak i implementacji metod poprawy efektywności i jakości pracy.
Od 2017 związany był z Cheil Poland, gdzie początkowo odpowiadał za produkcję digitalową i rozwój działów Digital Production oraz Shared Services Operations, a przez ostatni rok pracował na stanowisku CTO. Wcześniej związany był z agencjami OS3 i Gong.
Zobacz również
Pracował dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Samsung, 4F, PKO BP, BMW, Volvo, TVN, Philips, Ecco, T-Mobile, Lotos, ING, Red Bull, Intel i wielu innych.
Sławek Wala zasiadał w jury konkursu Innovation, gdzie w 2020 roku oceniał prace zgłoszone w kategorii Innowacyjne Doświadczenie.
Jest absolwentem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing