…zintegrowanych działów kreacji oraz marketingu, raportując bezpośrednio do Katarzyny Kieli, President & Managing Director Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), która tymczasowo nadzoruje także rozwój biznesu w Polsce.
Sławomir Jurek dołączył do zespołu Discovery ponad rok temu, obejmując funkcję Branded Content Director CEEMEA. Na nowym stanowisku odpowiada odtąd za rozwój strategii komunikacyjnych i marketingowych dla flagowych marek nadawcy w Polsce, m.in. Discovery Channel, TLC i Eurosport. Jurek całościowo nadzoruje komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B, realizując podejście 360°. Przejął on obowiązki po dotychczasowym dyrektorze marketingu, Macieju Tkaczu, który rozstał się z firmą, aby podjąć nowe wyzwania zawodowe.
Zobacz również
– Sławek łączy w sobie długoletnie doświadczenie agencyjne w kreowaniu wizerunku marek, innowacyjne, holistyczne podejście, a także zrozumienie potrzeb komercyjnych. Jest człowiekiem pełnym pasji i zaangażowania, co z pewnością będzie atutem dla nowo powstałego działu. Jego nieszablonowe myślenie pozwoli nam jeszcze silniej angażować naszych widzów na wszelkich możliwych ekranach – powiedziała Katarzyna Kieli, President & MD, Discovery Networks CEEMEA.
Przed dołączeniem do Discovery Sławomir Jurek przez ponad 20 lat pracował w renomowanych agencjach reklamowych w Polsce i zagranicą, pełniąc rolę dyrektora kreatywnego, m.in. w Leo Burnett, Momentum Worldwide, EURO RSCG 4D oraz Chief Idea Officer w Cheil Worldwide.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]