Sławomir Szwaj, jako Innovation Catalyst Director, będzie diagnozował wyzwania biznesowe klientów SMG by następnie w oparciu o znajomość środowiska start-upów i powstających na rynku innowacyjnych rozwiązań technologicznych, by następnie tworzyć usługi i nowe modele biznesowe, odpowiadające na potrzeby marketerów.
– Misją naszej agencji jest realizowanie rozwiązań skutecznie rozwijających biznes klientów, a innowacyjność nigdy wcześniej nie była tak istotnym warunkiem rozwoju przedsiębiorstw. Reklamodawcy coraz częściej sygnalizują nam potrzebę poszukiwania nowatorskich modeli, projektów, narzędzi i idei wspierających marketing i sprzedaż. Żeby odpowiadać na te oczekiwania trzeba posiadać zarówno wiedzę strategiczną jaki i naturalną potrzebę wytyczania nowych ścieżek i znajdowania innowacyjnych i efektywnych rozwiązań. Sławek Szwaj reprezentuje obie te cechy, dlatego jestem pewien, doskonale sprawdzi się w nowej roli – mówi Piotr Piętka, prezes zarządu SMG Polska.
Zobacz również
W związku z nowym zakresem odpowiedzialności Sławomir Szwaj będzie również dbał o propagowanie innowacyjności w SMG. Zajmie się inspirowaniem pracowników agencji do współtworzenia nowatorskich produktów oraz promocją projektów tworzonych przez start-upy wewnątrz SMG.
Samsung, Carlsberg, AXA, Coca-Cola, Unilever, to tylko niektórzy, najwięksi i najbardziej wymagający klienci, z którymi Sławomir Szwaj przez lata współpracował, skutecznie przekonując ich do innowacyjnych rozwiązań. Kampanie, które współtworzył były nagradzane, wyróżnianie i nominowane w konkursach Effie Awards i Media Trendy. Pracę w branży marketingowej rozpoczął w 2005 r. Do SMG dołączył w 2012 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]