Realizacja każdej kampanii reklamowej wiąże się z wymianą setek e-maili, z których znaczna część dotyczy aktualnych rezultatów. Zdobywanie danych o wynikach oraz ich przekazywanie zajmuje zarówno marketerom, jak i zespołowi Selectivv znaczą część czasu pracy i daje okazję do pomyłek. Selectivv zdecydowało się uprościć ten proces poprzez udostępnienie każdemu reklamodawcy panelu, gdzie samodzielnie może sprawdzać wyniki zleconych kampanii.
Wraz ze startem kampanii reklamodawca otrzymuje unikatowy link, gdzie w przejrzystej formie przedstawiane są aktualne wyniki. Nie ma potrzeby tworzenia konta i logowania, a link zabezpieczony jest specjalnym tokenem. W obecnej wersji Dashboard prezentuje liczbę wyświetleń reklam, kliknięć oraz współczynnik Click-Through-Rate. Dane mogą być prezentowane w ujęciu godzinowym lub dziennym. Możliwe jest także pobranie wyników w pliku CSV. Warto pamiętać, że Dashboard służy do monitorowania kampanii „na żywo”. Dużo bardziej szczegółowy raport klient otrzymuje po zakończeniu kampanii, zawiera on m.in. informacje o miejscu wyświetlania reklam i lokalizacji ich odbiorców.
Zobacz również
Wprowadzenie Dashboardów to element strategii Selectivv, aby stać się firmą maksymalnie przyjazną dla media plannerów. Selectivv nie ukrywa również, że nowe narzędzie to odpowiedź na problem braku przejrzystości oraz spadającego zaufania na rynku. Dostęp do Dashboardu to gwarancja dla reklamodawców, którzy realizują kampanie przez pośredników, że ich reklamy są wyświetlane przy użyciu systemu Selectivv.
„Z jednej strony ułatwiamy pracę marketerów, a z drugiej udowadniamy, że nie mamy nic do ukrycia, cały proces jest transparentny. Każdy reklamodawca ma prawo żądać dostępu do Dashboardu kampanii realizowanej przez Selectivv” – wyjaśnia Avi Magid, wiceprezes Selectivv Mobile House.
Pomysłodawcą Dashboardów jest wiceprezes Selectivv Avi Magid, który zaczerpną pomysł z branży cyber-bezpieczeństwa. Magid zarządzał firmami notowanymi na giełdzie NASDAQ i ma doświadczenie w usprawnianiu procesów obsługi dużych klientów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing