Za wszystkie niezapomniane podróże, bajki opowiedziane na dobranoc, dobrą zabawę i poczucie bezpieczeństwa – za każdą z tych chwil marka Volkswagen, we współpracy z Hand Made, postanowiła podziękować wszystkim tatom.
23 czerwca, w dzień ojca, pojawił się na Facebookowych tablicach film, który zanotował 1,5 mln wyświetleń. Blisko 4 000 użytkowników zareagowało na posta, a 1200 zapragnęło podzielić się nim z bliskimi. Wiele z nich zaangażowało się również w dyskusję.
Zobacz również
Tę wyjątkową laurkę można zobaczyć na Facebooku i na kanale YouTube Volkswagen Polska.
Warto wspomnieć, że to nie pierwszy viral stworzony we współpracy z marką. Poprzedni, zatytułowany „Ino jedyn”, również cieszył się dużym uznaniem.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]