Słoneczna Riwiera w Warszawie. Francuski kiosk Jenny Fairy przyciągnął tłumy

Francuska Riwiera w centrum Warszawy? C’est possibile! W sobotnie południe marka Jenny Fairy zamieniła Krakowskie Przedmieście w urokliwy, modowy zakątek we francuskim stylu. Wydarzenie promowało letnią odsłonę gwiazdorskiej kampanii Jenny Fairy starring Emily Ratajkowski.
O autorze
1 min czytania 2023-04-26

Aromatyczna kawa, pyszne croissanty oraz prasa w postaci gazety „Bonjour Jenny Fairy” czekały na wszystkich miłośników najnowszych trendów i francuskich klimatów. Kiosk Jenny Fairy odwiedziły popularne influencerki i ambasadorki marki. Na sobotni spacer z po Krakowskim Przedmieściu wybrały się Joanna Horodyńska, Lena Moonlight i Karolina Pielesiak. Nie zabrakło też podążających za francuskim stylem – Natalii Kopiszki i Kasi Szymanowicz.

Okazją do spotkania była druga odsłona kampanii Jenny Fairy z Emily Ratajkowski w roli głównej. Z magicznego Paryża, marka Jenny Fairy zabiera w wakacyjna podróż na Francuską Riwierę, serwując najnowsze trendy i gorące modowe hity. Najmodniejsze sandały i torebki z letniej kolekcji kupisz już od 99,90 zł.

Sobotnie wydarzenie to jedynie przedsmak atrakcji, jakie przygotowała marka Jenny Fairy. Wszyscy Klubowicze CCC mają szansę wziąć udział w wyjątkowym konkursie z nagrodami! Zasady są wyjątkowo proste – należy wypełnić formularz zgłoszeniowy w aplikacji CCC i odpowiedzieć na pytanie: Kogo zabierzesz ze sobą na weekend do SPA i dlaczego? Do wygrania dwudniowy wyjazd do SPA dla dwóch osób wraz z noclegiem, wyżywieniem i pakietem zabiegów, o łącznej wartości 5.000,00 zł. Zgłoszenia konkursowe można nadsyłać do 30 kwietnia. Zwycięzca zostanie ogłoszony 12 maja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Materiał reklamowy powstały na zlecenie CCC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się