…slow atrakcji.
Inicjatywa Dzień Wolny organizowana jest w ramach projektu Slow Road, który ma zachęcić Polaków do wdrożenia filozofii slow w życie. W konkursie można wygrać niecodzienne slow wyjazdy dla 2 osób, w które zwycięzcy pojadą najnowszymi modelami Mazdy, spróbują regionalnej kuchni w zacisznych miejscach na uboczu drogi oraz doświadczą slow atrakcji.
Zobacz również
– W ramach projektu Slow Road i konkursu Dzień Wolny zachęcamy wszystkich do tego, by znajdować jak najwięcej czasu na podróżowanie. Nawet jeśli podróż będzie krótką wycieczką do położonej kilkadziesiąt kilometrów za miastem miejscowości – mówi Szymon Sołtysik – PR Manager w Mazda Polska, która jest organizatorem projektu.
Konkurs Dzień Wolny ruszył 23 sierpnia i trwa do 11 września. Zostanie w nim wyłonionych 5 dwuosobowych zespołów, które będą mogły wybrać się na niezapomniany wyjazd. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.slowroad.pl/dzienwolny
Projekt Slow Road, a także akcja konkursowa Dzień Wolny realizowane są przez agencję Eskadra, która odpowiada za kreację i realizację niestandardowego projektu społecznego z udziałem marki komercyjnej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing