W ramach Deal+ ustalone zostaje jedno deal ID dla wszystkich zainteresowanych klientów. Następnie Smart Adserver buduje pakiet, ustala cenę i przy współpracy z działem marketingu kieruje propozycję do lokalnych i globalnych partnerów kupujących. Pakiety mogą obejmować wybrane formaty reklamowe, kategorie powierzchni reklamowej, profile użytkowników lub być stworzone z myślą o promocji konkretnych wydarzeń lub dla określonych kupujących. Deal+ nie ogranicza się do wybranych platform DSP – jest dostępny dla wszystkich. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o Deal+, kliknij tu.
Podstawową korzyścią dla strony popytowej jest fakt, że w ramach Deal+ gromadzone są duże wolumeny odsłon, pozwalające osiągnąć zamierzoną skalę działań. Wystarczy jedno deal ID, żeby w łatwy i transparentny sposób kupić ruch na powierzchni premium nie ograniczając się do pojedynczego wydawcy.
Zobacz również
Wartość dodana Deal+ dla strony podażowej sprowadza się przede wszystkim do nowych możliwości w zakresie budowania popytu oraz kanałów dotarcia do większej liczby kupujących. Towarzyszy temu pełna gwarancja przejrzystości ceny i braku ukrytych opłat.
Po zakończonych sukcesem testach, przeprowadzonych między innymi z RTB House, Deal+ zostaje oficjalnie uruchomiony w Europie oraz Ameryce Południowej, gdzie działają już pierwsze stworzone w jego ramach pakiety, obejmujące wybrane formaty reklamowe. W niedalekiej przyszłości światło dzienne ujrzą także nowe pakiety, budowane wokół określonych kategorii powierzchni reklamowej, widzialności reklam i profili użytkowników.
Jak podkreśla Łukasz Włodarczyk, Head of Global Inventory Partnerships w RTB House, na skuteczność programatycznego zakupu powierzchni reklamowej wpływa nie tylko poziom zaawansowania technologii, ale również skala działania. – Dzięki dostępowi do zoptymalizowanej pod względem zasięgu powierzchni Smart AdSever, mamy możliwość dotarcia do dużej liczby użytkowników. Korzystając z Deal+ nie tylko oszczędzamy czas, ale również pozwalamy naszemu bidderowi kupować w możliwie najefektywniejszy sposób. Wszystko po to, by jeszcze lepiej realizować indywidualne potrzeby naszych klientów – mówi Włodarczyk i dodaje – RTB House ma innowacyjność w firmowym DNA, dlatego chętnie stawia na najnowsze rozwiązania, takie jak Deal+, by dzięki temu utrzymywać najwyższą jakość prowadzonych działań.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
„Kupujący w coraz większym stopniu koncentrują swoje wysiłki na komunikacji z grupą docelową przy wykorzystaniu technologii programmatic,” twierdzi David Pironon, Chief Programmatic Officer w Smart AdServer. „Smart Deal+ wyprzedza ich oczekiwania oferując bezpośredni dostęp do odpowiedniej powierzchni. Skala i przejrzystość to główne filary Deal+. Informacja zwrotna od partnerów, którzy współpracowali z nami w fazie testów jest bardzo pozytywna.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing