Nauka przez zabawę jest komunikacyjnym rdzeniem kampanii. SmartBee Club to pierwsza marka na świecie, która w swoich produktach łączy walory edukacyjne z zabawą przy wykorzystaniu Augmented Reality i to na dodatek w modelu subskrypcyjnym. Wraz z zestawami eksperymentów naukowych co miesiąc subskrybenci otrzymują pakiet dodatków, takich jak karta do AR, kolekcjonerskie gadżety oraz dostęp online do animowanych filmów, ilustrowanych instrukcji i ciekawostek rozwijających wiedzę. To propozycje, których sama dziecięca wyobraźnia nie jest w stanie dostarczyć.
Zadaniem agencji było opracowanie spójnej, wyróżniającej się tożsamości i komunikacji marki już od samego startu. Począwszy od nazwy zostały opracowane: identyfikacja wizualna, tone of voice, claim, animowane filmy promocyjne i produktowe oraz reklamy digital. OMI Media House było również wsparciem w projektowaniu zawartości na stronę internetową marki.
Zobacz również
– Misja założycielek SmartBee Club była jasno określona: chciały zmienić jakość postrzegania nauki przez dzieci, z trudnego – na czadowy. Oprócz swojego głównego zadania: edukacji, klub wychodzi naprzeciw nowym technologiom, by komunikować się w dobrze znanej dzieciom przestrzeni, czyli w cyfrowym świecie – mówi Ola Misiura, creative director OMI.
Produkt jest adresowany dla rodziców i dzieci w wieku wczesnoszkolnym, by podnieść atrakcyjność przyswajania wiedzy w kreatywny sposób. Propaguje odkrywanie świata nauki w doświadczalny sposób oraz wartościowo spędzony rodzinny czas.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
By nauka przez zabawę była jeszcze przyjaźniejsza, OMI Media House stworzyło dwóch ambasadorów marki, będących przewodnikami w świecie eksperymentów. Fizzy i Beezy to duet niesfornych i żądnych wiedzy dzieciaków, które objaśniają zjawiska w przystępny sposób. Występują zarówno w materiałach marketingowych jak i w animacjach przeplatających instrukcje. Użytkownicy mogą zrobić sobie z nimi zdjęcie dzięki dedykowanej aplikacji wykorzystującej rozszerzoną rzeczywistość.
Słuchaj podcastu NowyMarketing