Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Smartfonowa regeneracja w T-Mobile – odnowione iPhone’y za złotówkę

Czy można być jednocześnie nowoczesnym, oszczędnym i ekologicznym? Z T-Mobile to możliwie i bardzo proste. Firma startuje z ofertą „Smartfon regeneracja”, w ramach której daje telefonom drugie życie.
O autorze
1 min czytania 2020-11-17

Na pierwszy rzut oka bycie nowoczesnym, oszczędnym i ekologicznym wydaje się trudne do pogodzenia: nowe technologie zwykle nie należą do najtańszych, ekologiczne nowinki czy biożywność to często również niemały wydatek, a pranie ubrań w łupinach orzechów zamiast proszku części osób bardziej kojarzy się z awangardowym niż nowoczesnym stylem życia. T-Mobile znalazło jednak sposób, jak pogodzić te trzy podejścia. Odnawia, testuje, a następnie oferuje za złotówkę w przystępnych cenowo abonamentach trzy modele telefonów marki Apple – iPhone’a 6S, 7 i 8 – gwarantując, że będą solidnie służyć nowym użytkownikom i użytkowniczkom. 

Urządzenia dostępne w ekologicznej ofercie po gruntownym odnowieniu są prawie jak nowe – posiadają tylko nieznaczne ślady użytkowania, a ich wszystkie komponenty zostały odpowiednio przetestowane. Modele są objęte 24-miesięczną gwarancją, mają nowe, oryginalne ładowarki i w większości posiadają nowe baterie.

– Choć w okresie pandemii wszyscy mierzymy się z nowymi troskami, to nie możemy zapominać o problemach, które już wcześniej dotykały nas i naszą planetę. Właśnie dlatego rozpoczęliśmy akcję „Smartfon regeneracja”, dzięki której ograniczamy ilość elektrośmieci i dajemy smartfonom drugie życie. Wprowadzając ponownie do obiegu gospodarki cyrkularnej odnowione telefony, nie tylko udostępniamy naszym klientom sprawny, nowoczesny i przystępny cenowo sprzęt, ale przede wszystkim dokładamy naszą małą cegiełkę do budowania w społeczeństwie postaw „zero waste” – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj