Na szóstym miejscy w globalnym zestawieniu WARC100 agencji mediowych uplasowała się agencja SMG Polska.
Podobnie jak w ubiegłym roku na szczycie rankingu agencji mediowych znalazło się biuro Starcom Mediavest Group Chicago, a na drugie miejsce awansował SMG Nowy Jork. Polski oddział SMG w ubiegłorocznym rankingu WARC100 zajął 12. miejsce i był to najlepszy wynik wśród wszystkich agencji marketingowych z Polski. W tegorocznym rankingu, z 53,5 pkt., agencja uplasowała się najwyżej w historii – na 6. miejscu: http://bit.ly/SMGPolskawTOPWarc100
Zobacz również
– Biorąc pod uwagę kryteria jakimi kieruje się WARC tworząc swój ranking, czyli sukcesy w najważniejszych konkursach oceniających efektywność działań marketingowych dla klientów i strategie, trudno znaleźć bardziej miarodajny dowód na to, że agencja, którą tworzymy w Polsce, zmierza w najlepszym kierunku. Myślę, że to sukces nie tylko SMG Polska, ale całej branży marketingowej w Polsce, która w ten sposób jest dostrzegana na arenie międzynarodowej – mówi Piotr Piętka, Prezes Zarządu SMG Polska.
Na sukces SMG Polska w rankingu WARC100 miały wpływ nagrody w ubiegłorocznych konkursach: EFFIE Awards, Mixx Awards i Golden Arrow. Agencja zdobyła tytuł agencji mediowej roku Effie Awards, agencji mediowej roku Mixx Awards oraz Grand Prix w konkursie Golden Arrow.
Serwis WARC opublikował także listy najlepszych agencji kreatywnych, agencji digitalowych, kampanii reklamowych, holdingów reklamowych, sieci agencji, marek i reklamodawców oraz lokalnych rynków. Polska wśród wszystkich krajów zajęła 14. pozycję. Awansując z miejsca 17. w 2015 r. Rankingi WARC100 dostępne są tutaj: http://www.warc.com/warc100.100
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing