SMG zajmuje się przygotowaniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji oraz mediach interaktywnych. Agencja już rozpoczęła pracę dla nowego klienta. Wybór SMG poprzedzony został przetargiem. Nazwy agencji, które w nim uczestniczyły oraz wartość budżetu nie zostały ujawnione. Poprzednio firma współpracowała z Lowe Media.
– Zależało nam na wyborze agencji, która najlepiej zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o nie przygotuje długoterminową strategię i plan komunikacji. Propozycja SMG była najbardziej kompleksowa i zbieżna z naszą wizją – to przesądziło o wyborze właśnie tej agencji.– powiedziała Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu i PR
Zobacz również
W ostatnim czasie Empik wybrał również agencję Change do obsługi kreatywnej.
Empik to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Posiada 222 salony sprzedaży w całej Polsce.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]