SMG wygrywa przetarg eurobanku

Firma Euro Bank SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego marki eurobank. Zwycięzcą przetargu jest agencja SMG, która współpracuje z eurobankiem nieprzerwanie od 2007 r.
O autorze
0 min czytania 2016-01-14

SMG zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów. W przetargu uczestniczyły główne domy mediowe w Polsce. Ich nazw nie ujawniono.

– Zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę z naszą dotychczasową agencją ponieważ najlepiej rozumie nasz biznes i wyzwania jakie przed nim stoją. Doświadczenie wielu lat współpracy z SMG sprawiło, że mamy dzisiaj w naszej agencji strategicznego partnera, który pomaga nam rozwijać się na rynku. Nie bez znaczenia przy wyborze agencji były również bardzo konkurencyjne warunki kosztowe, które otrzymaliśmy – mówi Wojciech Humiński, Wiceprezes Zarządu Euro Bank SA.

Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg oraz okres obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione. SMG współpracuje z eurobankiem od 2007 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj