Śmieszne, że aż strach – najzabawniejsze reklamy na Halloween

Śmieszne, że aż strach – najzabawniejsze reklamy na Halloween
Czy reklama na Halloween musi być straszna? Oczywiście, że nie. Oto kilka przykładów na to, że zamiast ciarek na plecach, może wywoływać uśmiech rozbawienia.
O autorze
1 min czytania 2014-11-03

Co roku, gdy zbliża się 31 października marketerzy zachodzą w głowę – jak tym razem wkomponować produkt w reklamę pełną duchów, zombie, wampirów albo przynajmniej seryjnych morderców? Zazwyczaj kończy się to mroczną reklamą, wypełnioną charakterystycznymi dla twórców horrorów i thrillerów chwytami. Czasem daje to lepszy…

… a czasem gorszy efekt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ale część spotów na Halloween idzie w zupełnie innym kierunku – zamiast próbować straszyć, skutecznie śmieszą. Zamiast udawać horror klasy B, są komedią klasy A. W końcu 31 października to nie tylko duchy i wampiry, ale też (przynajmniej w USA) przebierane imprezy i rozdawanie dzieciom cukierków. Oto najciekawsze z takich reklam.

1. Jaki wybrać kostium na Halloweenową imprezę, by zwrócić uwagę dziewczyny? Uczcie się od chłopaków z reklamy Captain Morgan…

Słuchaj podcastu NowyMarketing

2. …albo od pomysłowego imprezowicza ze spotu Budweisera.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

3. Halloween to również mali domokrążcy, skutecznie wyłudzający cukierki od okolicznych mieszkańców metodą „Trick or Treat!”. Crest sprawdził, jaki efekt będzie miało dla nich zjedzenie kilogramów cukierków na raz. Na szczęście, to nie jest kolejna nudna reklama pasty do zębów.

4. Pozostajemy w temacie. Snickers pokazuje, do czego zdolne są dzieciaki, by zdobyć wymarzone słodkości…

5. …i co może Ci się przytrafić, jeśli im ich nie dasz.

6. Początek tej reklamy zwiastuje kolejny spot nawiązujący do klasyki horroru, ale sytuację ratuje przezabawna puenta. Koniecznie!

7. Czy reklamy, w której występuje francuski buldog przebrany za Lorda Vadera mogłoby zabraknąć w tym zestawieniu?

 

Dagmara Krzewińska, Project Executive w Goldbach Interactive

Fanka sportu, nowych mediów, fotografii analogowej i minimalizmu w każdej dziedzinie. Uważa, że robienie tego, czego się nie lubi to strata czasu, więc na co dzień łączy te pasje pracując dla adidas w Goldbach Interactive. Zakochana w miejscach, w których jeszcze nie była i w muzyce, której jeszcze nie słyszała. Ekstrawertyczka, podróżniczka. Szczęściara.