W ramach nowej kampanii promocyjnej, na początku lipca, w podróż po polskich miastach wyruszy Smoothie Truck. Pojazd zatrzyma się w Warszawie, Krynicy Morskiej, Gdańsku, Stegnie oraz we Wrocławiu.
Zainteresowane osoby będą mogły zobaczyć na żywo, jak działa blender NutriBullet, wypić zdrowe smoothie z dodatkiem superfoods marki Purella Superfoods, odpocząć w strefie relaksu lub pobawić się ze swoimi dziećmi w specjalnej strefie dedykowanej najmłodszym.
Zobacz również
W ramach akcji powstał również nowy landing page dedykowany podróży Smoothie Trucka po Polsce. Kampania jest dodatkowo wspierana rozszerzonymi działaniami w Social Mediach, kreacjami video na YouTube, reklamą typu display oraz współpracą influencerską. Ponadto, chętne osoby będą mogły wziąć udział w konkursie organizowanym na Facebooku pod hasłem „Pokaż nam, jak włączasz zdrowy tryb w swoim życiu i wygraj!”.
Mediaplus odpowiada za zakup mediów. Agencja Labcon zajęła się opracowaniem kreacji i konceptu kampanii organizacją konkursu na Facebooku oraz produkcją materiałów reklamowych.
Kampania rozpoczęła się 4 lipca i potrwa do 2 września.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Więcej informacji na temat akcji: nutribullet.com/pl-pl/purella-x-nutribullet%C2%AE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing