W przebojowej reklamie, nagranej w 2019 przed wybuchem pandemii COVID-19, dwukrotny trener roku zamienia murawę boiska na skromniejsze terytorium, jakim jest stół do gry w piłkarzyki. Gracze są miniaturowi, ale jak przekonuje się Jürgen, emocje towarzyszące rozgrywce równie wielkie.
Głodny i sfrustrowany brakiem taktycznego polotu wśród miniaturowych piłkarzy bohater reklamy w humorystyczny sposób protestuje przeciwko niesprawiedliwości gry. Tym samym wprawiając w zakłopotanie kolegów z drużyny. To jednak nie jest coś, z czym nie poradziłby sobie baton Snickers. W końcu wiadomo, że „Głodny nie jesteś sobą”!
Zobacz również
W Polsce nagrany materiał będzie wykorzystywany w ramach kampanii digital, która wystartuje w czerwcu. 15-sekundowa kopia reklamowa i 6-sekundowy bumper będą emitowane na kanale YouTube oraz w formatach online video. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. Całą kampanię wspierać będzie limitowana edycja opakowań batonów Snickers z napisami nawiązujące do tematyki piłki nożnej.