W ramach formatu możemy zobaczyć, jak artyści przygotowują kultowe koktajle na bazie Hennessy, między innymi Sazerac czy French 75, jak również te inspirowane swoją twórczością.
Sobel zabiera nas na fiołkowe pola, Dziarma tworzy koktajl na bazie czarnego bzu, a Kubi Producent opowiada jak smakuje impreza w Wadowicach nad ranem. Format jest osadzony w przestrzeni barowej, a sami artyści ubrani są w eleganckie stroje rodem z kultowych, światowych cocktail barów, w tle natomiast możemy usłyszeć jazzową muzykę, która przenosi nas do czasów amerykańskiej prohibicji.
Zobacz również
W ramach kampanii powstały trzy spoty video, które będzie można zobaczyć na Facebooku marki oraz na kanałach Instagram artystów.
Format Very Special jest kolejnym projektem marki Hennessy z udziałem lokalnych artystów oraz następcą formatu Rap&Cognac, w którym raperzy odpowiadali na prowokujące pytania, testując przy tym przygotowane dla nich koktajle na bazie Hennessy. W nowym formacie role się odwracają i to sami artyści stają się barmanami.
Premiera pierwszego odcinka odbyła się wczoraj na Facebooku oraz na kanale YouTubie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanię przygotowała agencja high&, która jest odpowiedzialna za jej kreację, komunikację, produkcję oraz przebieg.
Słuchaj podcastu NowyMarketing