Enklawa to projekt, który ma celebrować spokój, dystans i chwile, w których muzyka staje się pretekstem do bycia tu i teraz. Podczas koncertów nie będzie wielkich scen, a muzyka zabrzmi wśród ogródków działkowych z udziałem niewielkiej publiczności.
Enklawa i „Działkowiec”
Start Enklawy uświetnia współpraca z magazynem „Działkowiec”. Do sprzedaży trafił specjalny, kolekcjonerski dodatek do pisma, w całości poświęcony projektowi. Na okładce magazynu znalazł się sfotografowany przez Zuzę Krajewską Sobel, a w środku można przeczytać wywiad z artystą przeprowadzony przez Krzysztofa Maternę, plakat oraz treści nawiązujące do idei Enklawy – poszukiwania balansu i piękna w prostocie.
Zobacz również
-
„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem

Cykl koncertów otworzył Sobel, który zaprezentował swoje utwory w akustycznej formie.
– Enklawa to dla nas coś więcej niż seria koncertów. To przestrzeń, która dla każdego może oznaczać coś innego – osobistą ostoję, miejsce spotkań. Ten wyjątkowy projekt to również bardzo osobiste zaproszenie od artystów. Każdy z nich otwiera przed publicznością drzwi do swojej muzycznej enklawy – do miejsca, w którym czuje się najbardziej swobodnie, naturalnie, gdzie jest najbliżej swojej muzyki i może podzielić się nią w niezwykle bezpośredni sposób. Wierzymy, że właśnie ta intymność i szczerość tworzą magię Enklawy – mówi Marek Zioło, organizator Enklawy.
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
– Granie w takim miejscu jak ogródki działkowe to było coś totalnie nowego i odświeżającego. Zero barierek, totalny luz, bliskość ludzi i ta niepowtarzalna, trochę oldschoolowa atmosfera. W Enklawie chodzi o złapanie oddechu, o bycie razem w tej chwili, bez spiny. Cieszę się, że mogłem być częścią czegoś tak autentycznego i mam nadzieję, że ludzie poczują ten vibe, oglądając i słuchając – mówi Sobel.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Decyzja o wsparciu Enklawy była dla nas naturalna. Jako Lech, chcemy być blisko inicjatyw, które niosą autentyczną wartość i pokazują piękno łapania chwil – mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech, która jest sponsorem projektu.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko