TERRITORY Influence, agencja wspierająca marki w działaniach influencer marketingowych w Europie, rozszerza portfolio usług o trzy nowe rozwiązania w zakresie social commerce, które mają na celu wspieranie marek w sprzedaży produktów i usług online poprzez strategiczną współpracę z twórcami w mediach społecznościowych.
Agencja zdecydowała się na ten krok ze względu na rozwój commerce i zapotrzebowanie na nowe, bardziej wydajne rozwiązania, które nie tylko pozwolą obniżyć koszty marketingowe, ale również ułatwią wprowadzenie i sprzedaż produktów i usług na rynku zagranicznym małym, jak i dużym firmom.
Zobacz również
-
PrzeglądTygodnia [10-23.06.2025]: relacja z Cannes Lions 2025, raport Gemius „Social media 2025”, tacierzyństwo w reklamie według ojców-marketingowców
-
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
-
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
TERRITORY Influence skupia się na jednym z trzech filarów commerce, którym jest social commerce – mający swoje początki w Chinach i obecnie przeżywający renesans w USA.
Agencja wprowadza następujące rozwiązania:
- Shoppable Content – realizowanie kampanii influencer marketingowych, bazujących na treściach twórców i influencerów, w których są lokowane produkty z klikalnymi linkami, zintegrowanymi z katalogiem lub sklepem danej marki w mediach społecznościowych.
- Shoppable Ads – promowanie treści twórców i influencerów o największym zasięgu, w których są oznaczone produkty marek z klikalnymi linkami. Otagowane produkty w treściach są zintegrowane z katalogiem lub sklepem marki i następnie promowane wśród grupy docelowej w postaci postów, lub w zakładce sklep na platformie Instagram.
- Shoppable Events – podejmowanie współpracy z influencerami specjalizującymi się w promocji i tworzeniu treści na żywo, które mają na celu zwiększenie atrakcyjności wydarzenia lub promocję najnowszej kolekcji lub produktu. Równocześnie marki mogą wykorzystywać narzędzia do integracji wydarzenia na żywo ze sklepem lub katalogiem produktów.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]