Skąd pomysł na badanie?
– Zauważyłam, że wiele firm ma problemy z komunikacją wewnętrzną i planowaniem działań w mediach społecznościowych. Cierpią przez to procesy i relacje na linii agencja-klient, a często zaplanowanie jednej treści wiąże się z długimi formalnościami i wymianą kilkunastu maili. Wypracowanie odpowiedniego mechanizmu współpracy, także na polu akceptacji i planowania publikacji, to klucz do sukcesu. Tak narodził się pomysł badania, które weźmie pod lupę procesy planowania i zarządzania – mówi Kinga Odziemek, właścicielka BB
Zobacz również
Ankieta składa się z kilkunastu krótkich pytań, a jej wypełnienie nagradzane jest bezpłatnymi materiałami: wartościowymi treściami w formacie PDF dla usprawnienia codziennej pracy social media managerów, paczką ekskluzywnych, nigdzie niepublikowanych zdjęć od polskiego Kaboompics oraz kodem na bezpłatny trial w Kontentino – narzędziu do kompleksowego zarządzania mediami społecznościowymi.
Do tej pory zebraliśmy już 150 odpowiedzi i spotykamy się z bardzo pozytywnym feedbackiem ze strony ankietowanych. Pierwsze wnioski są niezwykle zaskakujące i nie możemy doczekać się przygotowania całościowego raportu – mówi Kinga.
Ankietę można znaleźć na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing