SoHo Square dla Jutrzenka Colian

SoHo Square realizuje projekt dla grupy kapitałowej Jutrzenka Colian. Agencja odpowiada za przygotowanie ogólnopolskiej kampanii sprzedażowej promującej markę Familijne pod hasłem „Gotówka na wakacje”. Akcja trwa w okresie wakacyjnym - od początku czerwca do końca sierpnia 2013.
O autorze
1 min czytania 2013-06-04

Promocja kierowana jest do konsumentów wafli i ciastek do dzielenia. Ma ona na celu zachęcenie do poznania bogatego asortymentu wafli oraz ciastek oferowanych przez markę Familijne oraz wynagrodzenie konsumentów za ich lojalność w powracaniu do zakupów swoich ulubionych smaków.

SoHo Square odpowiedzialna jest za stworzenie koncepcji kreatywnej loterii, w ramach której za zakup produktów z portfolio marki Familijne można wygrać atrakcyjne nagrody. Osoby, które kupią wybrane produkty, zachowają promocyjne opakowanie wraz z naklejką, wyślą zgłoszenie przez stronę www.promocjafamilijne.pl, mogą wygrać gotówkę na wakacje z rodziną.

Kampanii towarzyszy szereg działań promocyjnych, m.in. reklamy w telewizji, prasie handlowej, radio oraz Internecie, a także materiały POS. Konsumenci zachęcani są również do udziału w akcji przez rozmieszczone w punktach sprzedaży w całej Polsce takie formaty reklamowe, jak: wobblery, plakaty, promocyjne cenówki, sales prezentery, shelfstoppery czy ulotki. Wszystkie layouty wykorzystywane w kampanii są autorstwa SoHo Square.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj