Promocja kierowana jest do konsumentów wafli i ciastek do dzielenia. Ma ona na celu zachęcenie do poznania bogatego asortymentu wafli oraz ciastek oferowanych przez markę Familijne oraz wynagrodzenie konsumentów za ich lojalność w powracaniu do zakupów swoich ulubionych smaków.
SoHo Square odpowiedzialna jest za stworzenie koncepcji kreatywnej loterii, w ramach której za zakup produktów z portfolio marki Familijne można wygrać atrakcyjne nagrody. Osoby, które kupią wybrane produkty, zachowają promocyjne opakowanie wraz z naklejką, wyślą zgłoszenie przez stronę www.promocjafamilijne.pl, mogą wygrać gotówkę na wakacje z rodziną.
Zobacz również
Kampanii towarzyszy szereg działań promocyjnych, m.in. reklamy w telewizji, prasie handlowej, radio oraz Internecie, a także materiały POS. Konsumenci zachęcani są również do udziału w akcji przez rozmieszczone w punktach sprzedaży w całej Polsce takie formaty reklamowe, jak: wobblery, plakaty, promocyjne cenówki, sales prezentery, shelfstoppery czy ulotki. Wszystkie layouty wykorzystywane w kampanii są autorstwa SoHo Square.