Solano to producent okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych. W połowie stycznia produkty będą dostępne do wypożyczania w showroomie stacjonarnym, a od teraz można korzystać ze zdjęć w biurze prasowym oraz na stronie Khaki.
Solano to okulary dla żyjących zgodnie z duchem czasu i ceniących sobie wygodę oraz przyjemność ich noszenia. Wzornictwo okularów Solano to ukłon w stronę wielkomiejskości inspirowanej dynamiką, szybkim tempem życia światowych stolic oraz zaskakującymi połączeniami stylów. Nonszalancki luz połączony z fantazyjnie skomponowanymi detalami nadaje swoisty charakter modelom. Okulary Solano wyposażone są w soczewkę polaryzacyjną TAC i profesjonalne filtry UV. W ofercie marki dostępne są okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne i sportowe dla dorosłych oraz dla dzieci.
Zobacz również
Kolekcja AW19/20
Kolekcja New Icons to minimalistyczne a jednocześnie intrygujące wzory. Mocne akcenty w postaci np. lśniącej brewki zdobiącej górną część oka, fantazyjnych zauszników czy podwójnego mostka czynią z okularów Solano ozdobną biżuterię. Ciekawe efekty dała również zabawa w łączenie różnych kolorów i struktur materiałów. Miłośnicy owalnych kształtów, awiatorów oraz kocich oczu czy panto znajdą w tej kolekcji idealne fasony dla siebie. Klasyczne kształty okularów SOLANO zyskały nowoczesny wygląd dzięki interesującym detalom oraz precyzyjnemu wykonaniu. Kolekcja New Icons to nieograniczone bogactwo wzorów, które jest idealnym uzupełnieniem wysokiej jakości zastosowanych materiałów i nowoczesnej technologii optycznej.
Sesja zdjęciowa prezentująca kolekcję odbyła się na tle nowoczesnej budowli Metropol Parasol. To architektoniczna ikona, która daje chwilę wytchnienia w tętniącej życiem i energią Sewilli. Nieco surowa w formie, ażurowa konstrukcja budowli była wprost wymarzoną scenerią dla sesji zdjęciowej kolekcji New Icons. Jej rzeźbiarska konstrukcja idealnie współgra z metalowymi, delikatnymi oprawami, które dominują w propozycjach Solano na aktualny sezon zima 2019/2020.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing