Odpowiedzialna za koncept i przygotowanie techniczne strony jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
Serwis solarisbus.com zyskał nowoczesny wizerunek, odpowiadający na obecne trendy digital designu. Odświeżono jego wygląd i nadano przejrzystą architekturę. Użytkownicy szybko i łatwo mogą przyjrzeć się z bliska słynnym na całą Europę (i nie tylko!) autobusom, trolejbusom czy tramwajom. Nowa strona Solarisa skierowana jest do klientów indywidualnych, dziennikarzy, osób poszukujących pracy oraz miłośników komunikacji publicznej. Witryna wykorzystuje najnowsze trendy, takie jak wideo w topie czy zaciągane bezpośrednio na stronę aktualności z Facebooka.
Zobacz również
Już od pierwszego wejściu na portal, użytkownik może zapoznać się z ideami i wartościami charakterystycznymi dla naszej firmy. Film WSPÓLNY KIERUNEK prezentuje odbiorcom, to co dla Solarisa jest najważniejsze – fakt, że jesteśmy zawsze blisko ludzi i robimy wszystko, aby podnieść jakość ich codziennego życia – powiedziała dr Alicja Malewicz-Pełczyńska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej Solaris Bus & Coach S. A.
Witryna jest bardzo funkcjonalna i intuicyjna w obsłudze. Wszystkie prace projektowe spełniają założenia nowoczesnego projektowania Mobile First, Responsive Web Design i User Center Design. Dodatkowo, wyszukiwarka sprzedawców, serwisów i kontaktów połączona jest z mapami Google, co znacznie ułatwia wyszukiwanie potrzebnych informacji. Portal przygotowano w trzech pełnych wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach