Odmieniony branding odzwierciedla cechy bliskie Somersby – optymizm, żywe i apetyczne kolory oraz wyznaczanie trendów. Dzięki systemowi Fix&Flex odświeżone logo zapewnia komunikację wariantów smakowych przy zachowaniu spójności całej marki. Stałym elementem nowego logo, wspólnym dla wszystkich wariantów Somersby (czyli tzw. Fix), pozostaje charakterystyczne drzewo jabłoni. Dynamicznie zmienia się natomiast jego charakter oraz kolor (tzw. Flex) – pozwalając na czytelną komunikację wariantu smakowego.
Odświeżenie wizerunku marki podkreśla jej towarzyski i optymistyczny charakter. – W świecie Somersby wszystko jest możliwe. Tutaj szklanka jest zawsze do połowy pełna. I tym optymizmem chcemy zarażać naszych konsumentów – mówi Agata Jaworska, senior brand manager Somersby. – W ramach nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Isn’t that wonderful” przygotowaliśmy spot reklamowy, komunikację w digitalu oraz wiele aktywacji angażujących konsumentów i zapraszających ich do świata Somersby. Odświeżyliśmy szatę graficzną tak, aby jeszcze mocniej podkreślała charakter naszej marki – dodaje Jaworska.
Zobacz również
Walory marki podkreśla również nowy spot, w którym grupa przyjaciół spotyka się w pięknym ogrodzie. Z właściwym dla marki dystansem i humorem z humorem przyjmują oni wszelkie niespodzianki, a przy tym doskonale bawią się w swoim towarzystwie.
Nowe opakowania wchodzą właśnie na półki sklepowe. Zmiany na marce Somersby są projektem globalnym. Nową architekturę marki stworzyła agencja Elmwood, za przełożenie projektu na opakowania odpowiada agencja Everland. Spot przygotowała agencja Grey, jego adaptacją na polski rynek sfinalizowało Work&Fun. Reklamę można już zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing