Największa jak dotąd kampania promocyjna ekspresów do kawy De’Longhi obejmuje spot, w którym Brad Pitt kupuje ziarna kawy i motocyklem przemierza kalifornijskie drogi, by następnie zasiąść w fotelu i delektować się świeżo zaparzoną kawą z ekspresu.
– Chciałem współpracować z De’Longhi, ponieważ doceniłem ich podejście do kampanii – mają zaufanie do swojego produktu i chcą uczcić kunszt swojego włoskiego dziedzictwa bez przesady – mówi Pitt, nowy ambasador marki.
Zobacz również
– Wierzymy, że Brad Pitt jest idealnym ambasadorem, aby opowiedzieć światu o duchu marki De’Longhi: odważny i międzynarodowy, ale jednocześnie wyrafinowany i elegancki, wrażliwy na kwestie zrównoważonego rozwoju i miłośnik sztuki i designu – czytamy w komunikacie marki.
Spot reklamowy włoskiej marki ekspresów do kawy jest owocem współpracy reżysera Damiena Chazelle, Linusa Sandgrena i Justin Hurwitz, znanych z produkcji kinowego hitu La La Land z 2016 roku. Premiera reklamy miała miejsce 2 września – została wyemitowana w brytyjskiej telewizji między meczami eliminacyjnymi do Mistrzostw Świata między Anglią a Węgrami. Kampania będzie również wyświetlana m.in. na platformach VOD, mediach społecznościowych, w punktach sprzedaży i outdoorze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Niedawno De’Longhi, zauważając wzrost popularności ekspresów do kawy w czasie pandemii, podjęła współpracę z kilkoma producentami kawy, aby rozszerzyć swoją działalność także o sklep internetowy. De’Longhi Coffee Lounge to strona, na której konsumenci mogą zakupić wysokiej jakości ziarna kaw.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nasza Grupa odnotowała niezwykły wzrost sprzedaży w ostatnim czasie. Gospodarstwa domowe odegrały tu kluczową rolę, odpowiadając za ponad połowę naszych dzisiejszych obrotów – stwierdza marka.
Za realizację kampanii w Polsce odpowiada agencja mediowa Mediaplus, agencja kreatywna Labcon, agencja martech & e-commerce SalesTube i agencja eventowa GetLouder, należące do Group One.
– Dziś 95% naszej sprzedaży jest poza Włochami, a Polska ma w tym swój znaczny udział. Jesteśmy w milionach domów ludzi na całym świecie, pomagając im napić się ich ulubionej kawy… po prostu naciskając na przycisk w naszym ekspresie. Naszym marzeniem jest, by dobra kawa była dla wszystkich i by każdy mógł zrobić sobie swoją ulubioną wersję we własnym domu. Od lat inwestujemy w innowacje, jakość naszych produktów i ich marketing, aby „demokratyzować” dobrą kawę przygotowywaną właśnie od ziarenka do filiżanki –mówi Krzysztof Sobula, dyrektor marketingu De’Longhi na Polskę, Czechy i Słowację.