TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Somfy i Anwis w kampanii „Inteligentny dom bliżej natury”

Marki Somfy i Anwis, łączą swoje siły i ruszają ze wspólną kampanią, by promować trend eko we współczesnym budownictwie. Ich inicjatywa skupia się na połączeniu bliskości natury z innowacyjnymi rozwiązaniami, które podnoszą komfort naszego codziennego życia.
O autorze
2 min czytania 2023-04-26

„Inteligentny dom bliżej natury” to hasło najnowszej kampanii marki Somfy i Anwis, skupiającej się na wprowadzaniu najnowocześniejszych rozwiązań do naszych domów, czyniąc je bardziej komfortowymi, łatwiejszymi w zarządzaniu i bezpieczniejszymi, przy jednoczesnej oszczędności energii.

Anna Dereszowska ambasadorką nowej kampanii

Ambasadorką działań jest Anna Dereszowska, która jako entuzjastka zrównoważonego stylu życia idealnie wpasowuje się w ideę inicjatywy. W kampanii został zaprezentowany dom aktorki, jako przykład płynnej integracji inteligentnych rozwiązań Somfy, takich jak zautomatyzowane oświetlenie, kontrola temperatury oraz systemy bezpieczeństwa z osłonami okiennymi Anwis, zaprojektowanych tak, aby zapewnić optymalną izolację, wentylację, a także kontrolę naturalnego światła.

– Dzięki kampanii mamy okazję pokazać, jak nasze produkty, w połączeniu z systemem smart home tworzą harmonijną całość ekologicznego, a zarazem innowacyjnego domu wśród natury. Naszą misją w Anwis zawsze było dostarczanie najwyższej jakości osłon okiennych, które poprawiają warunki życia, a ta inicjatywa jest przykładem naszego zaangażowania w realizację tej wizji – mówi Agnieszka Gołębiewska, Kierownik Działu Marketingu, Anwis

Marka ANWIS propaguje życie w stylu eco poprzez zastosowanie trwałych i nowoczesnych rozwiązań systemowych oraz naturalnych materiałów wykończeniowych. W prezentowanych w kampanii osłonach wewnętrznych zastosowano żaluzje drewniane (wykonane z egzotycznego gatunku drewna abachi) oraz klasyczne zasłony, których kolekcja obejmuje tkaniny z recyklingu oraz naturalne, z lnu czy bawełny. Na fasadzie budynku izolację termiczną zapewniają rolety SCREEN, które dzięki możliwości wyboru współczynnika otwarcia OF (przezierność tkaniny) – pozwalają na połączenie natury z architekturą budynku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Eko trend we współczesnym budownictwie

Według najnowszych badań, branża budowlana w znacznym stopniu przyczynia się do zużycia energii i ma wpływ na środowisko. Dlatego Somfy i Anwis w swojej kampanii, skupiają się na promowaniu bardziej zrównoważonego stylu życia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Budynki projektowane ekologicznie z roku na rok zyskują na znaczeniu. Sektor budownictwa mieszkalnego zużywa 40% energii w Europie i odpowiada za 35% produkcji CO2 w UE, a tylko 1% z europejskich budynków jest obecnie modernizowanych w celu zmniejszenia zużycia energii. Dlatego w naszej najnowszej kampanii skupiamy się na naturze i ekologii. Chcemy zainspirować właścicieli domów do korzystania z inteligentnej technologii, która nie tylko podniesie komfort i bezpieczeństwo codziennego życia, ale także okaże się dużym wsparciem w dążeniu do oszczędzania energii – mówi Krzysztof Majewski, Country Manager, Somfy Polska. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Inteligentnie, czyli… wygodnie i bezpiecznie!  

W kampanii obok ekologii, marki podkreślają również wygodę oraz bezpieczeństwo wynikające z zastosowania ich innowacyjnych rozwiązań. W spocie kampanijnym został ukazany szeroki wachlarz możliwości smart home, w tym zdalne sterowanie bramą oraz osłonami, kontrola temperatury w pomieszczeniach czy wideofon. 

– Uwielbiam ten moment, jakieś 80 km za Warszawą, kiedy zaczynam czuć, jak spływają ze mnie wszystkie negatywne emocje. Już myślę sobie, jak będzie pięknie, kiedy podjadę pod bramę, uruchomię scenariusz, w którym dom mnie wita, podnoszą się screeny, temperatura w domu jest taka, jaka chcę żeby była, zdalnie ustawiona przez termostat. A kiedy potrzebuję chwili dla siebie, włączę odpowiedni scenariusz, światła przygasną, rolety opadną, a ja będę mogła zaszyć się w mojej przystani. To jest takie miejsce, które kochamy całą rodziną. Dom naszych marzeń – mówi w spocie Anna Dereszowska.

Kampania „Inteligentny dom bliżej natury” rozpoczęła się 24 kwietnia i potrwa do końca czerwca. Promowana jest za pośrednictwem różnych kanałów, w tym platform cyfrowych oraz mediów społecznościowych. 

Więcej informacji na temat kampanii „Inteligentny dom bliżej natury” oraz produktów oferowanych przez Somfy i ANWIS można znaleźć na stronach www.somfy.pl/dom-blizej-natury i www.anwis.pl/anna-dereszowska.