Sonia Bohosiewicz w reklamie marki Roleski

„Jedz mniej!” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania Roleski. Marka przekonuje Polaków, aby eksperymentowali w kuchni, nie marnując przy tym jedzenia ani czasu.
O autorze
0 min czytania 2020-04-16

„Jedz mniej” – to hasło najnowszej kampanii Roleski. Autorzy działań przekonują, że warto eksperymentować, łączyć smaki, cieszyć się odkrywaniem potraw z różnych zakątków świata, które bez trudu można przyrządzić w swojej własnej kuchni. Dodatkowo szerokie portfolio sosów marki sprawi, że zwykła sałatka, kiełbasa, czy kurczak mogą pokazać swoje, zupełnie nieznane, ale pyszne oblicze.

Do działań reklamowych zaangażowana została Sonia Bohosiewicz.

Zespół Opus B, przygotowując kampanię dla Roleski postanowił pójść pod prąd typowej dla kategorii spożywczej komunikacji, aby jeść i kupować więcej i więcej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja Roleski, to pierwsza od dłuższego czasu kampania wizerunkowa, jaką realizuje marka. Działania obejmą swoim zasięgiem największe stacje telewizyjne, radiowe oraz digital. Zespół Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór kreatywny podczas procesu produkcyjnego. Kampania powstała przy współudziale Papaya Films oraz Marketers.

Słuchaj podcastu NowyMarketing