Sony i grupa Foo Fighters będą wspólnie promować dźwięk o wysokiej rozdzielczości

Sony Corporation i grupa Foo Fighters rozpoczynają współpracę, której celem jest umożliwienie audiofilom na całym świecie doświadczenia najwyższej jakości dźwięku o wysokiej rozdzielczości.
O autorze
1 min czytania 2015-07-08

Foo Fighters obchodzą w tym roku 20. rocznicę powstania i wydania debiutanckiego albumu. W ciągu tych 20 lat zespół stał się jedną z najsłynniejszych grup rockowych. Wystąpił na dziesiątkach koncertów i stadionów, sprzedał ponad 20 milionów płyt i zdobył niezliczoną ilość nagród, w tym aż 11 statuetek Grammy. W skład zespołu wchodzą Dave Grohl, Taylor Hawkins, Nate Mendel, Chris Shiflett i Pat Smear.

Muzycy tworzący zespół nigdy nie uznawali kompromisów w dziedzinie jakości dźwięku i znani są z aktywnego promowania najwyższych standardów technologii audio, zarówno w trasach koncertowych, jak i we własnym studiu nagraniowym (Studio 606 West, gdzie znajduje się między innymi słynna konsola mikserska Neve pokazana w filmie dokumentalnym „Sound City” w reżyserii Grohla), a także w innych znanych studiach, w których grupa nagrywała swój ostatni album „Sonic Highways”. Z kolei firma Sony od 2013 r. konsekwentnie rozwija linię produktów zgodnych z dźwiękiem o wysokiej rozdzielczości i wyposażonych w najnowsze technologie audio. Stara się także współpracować z przedstawicielami przemysłu muzycznego, aby popularyzować ten nowy format muzyczny. Dźwięk o wysokiej rozdzielczości umożliwia wierną reprodukcję oryginalnego nagrania i pozwala miłośnikom muzyki słuchać go tak, jak tego chciał tworzący je artysta. Grupa Foo Fighters jest dla Sony szczególnie ważnym partnerem, dzięki któremu odbiorcy na całym świecie mogą docenić wartość dźwięku o wysokiej rozdzielczości.

Komentarz muzyków z zespołu Foo Fighters: „Jednym z najważniejszych celów Foo Fighters jest podkreślenie czynnika ludzkiego w nagrywaniu muzyki. Temu służy też nasze zaangażowanie w promocję dźwięku o wysokiej rozdzielczości. Zależy nam, żeby przesłanie i emocje naszych utworów docierały do każdego słuchacza. Dźwięk o wysokiej rozdzielczości to najlepszy sposób, by nasi fani usłyszeli muzykę, jakiej chcemy: w najczystszej jakości i doskonałej formie”.

Firma Sony planuje angażować się w różne inicjatywy marketingowe promujące grupę Foo Fighters i dźwięk o wysokiej rozdzielczości, a także utwory Foo Fighters w tym formacie w Japonii, USA, Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji można znaleźć na stronie.

Fragment koncertu zarejestrowany Sony Music Cam HDR-MV1:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się