Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Soplica i E. Wedel – Nowy Wymiar Przyjemności!

To wydarzenie, na które wszyscy fani wyśmienitego smaku czekali! Legendarne polskie marki Soplica i E. Wedel łączą siły, tworząc niezapomnianą edycję limitowaną, która rewolucjonizuje świat alkoholi smakowych. Gdy Soplica spotyka się z E. Wedel, powstaje… NOWY WYMIAR PRZYJEMNOŚCI!
O autorze
1 min czytania 2023-10-09

Fot. Materiały prasowe

Soplica, znana z niezapomnianego smaku polskiej tradycji, wkracza w niesamowitą kolaborację z legendarnym polskim producentem czekolady, E. Wedel efektem, czego są trzy wyjątkowe likiery mleczne: KARMELOWA Z SOLĄ, CZEKOLADA MLECZNA i CZEKOLADA GORZKA Z KAWĄ. To kulinarne dzieła sztuki, które tworzą eksplozję smaku – inspirowane wyjątkowymi smakami czekolad E. Wedel.

Edycja Limitowana – Opowieść o tradycji i innowacyjności

Edycja limitowana, to nie tylko niezwykły smak, to także opowieść o nowoczesnym podejściu i pasjonującym charakterze dwóch renomowanych marek, która łączy doskonałość tradycji z duchem innowacyjności. Wyjątkowe likiery mleczne dostępne są w butelkach o pojemności 500 ml i zawartości alkoholu 15%, prezentowane w unikalnym opakowaniu. To doskonały prezent dla siebie lub bliskich, a także niepowtarzalna okazja, aby spróbować niezwykłych smaków, które na zawsze pozostaną w pamięci.

Dostępne w sprzedaży od października w wybranych punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Materiały prasowe

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niespodzianki od E. Wedel

E. Wedel również zaskakuje w ramach tej niesamowitej współpracy, wprowadzając na rynek Baryłki o smakach likierów Soplica. To wyjątkowe połączenie dwóch kultowych marek, w którym przepyszna wedlowska czekolada otula gęste nadzienie o smaku Wiśni, Porzeczki i Pigwy. Produkt skierowany jest do pełnoletnich konsumentów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przyszłość Smaku

Rok 2024 przyniesie jeszcze więcej niespodzianek i nowości. Soplica i E. Wedel kontynuują swoją kulinarną podróż, łącząc tradycję z nowoczesnością i odkrywając nowy wymiar wyśmienitych smaków.

fot. Materiały prasowe