Soraya wybrała agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Soraya wybrała Lemon Sky J. Walter Thompson Poland w procesie przetargu. Agencja stworzy strategię komunikacji oraz przeprowadzi kompleksowe działania reklamowe dla marki Soraya w prasie i internecie.
O autorze
0 min czytania 2016-03-03

Soraya po raz pierwszy zleciła zewnętrznej agencji prace strategiczne i kreatywne dla swoich produktów. Dotychczas zarówno strategię komunikacji oraz jej egzekucję realizowała wewnętrznymi zasobami.

„Lemon Sky J. Walter Thompson Poland oraz Soraya wypracowały wspólny model partnerskiej współpracy, gdzie Klient traktuje agencję jako źródło wiedzy i potwierdzonych doświadczeniem kompetencji, a agencja oferuje swoje zasoby, consulting i gwarantowane wsparcie. Cieszy nas tak dojrzałe podejście do współpracy z agencją, bo świadczy o profesjonalizmie i wadze, jaką Klient przykłada do swojej marki”- mówi Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland została wybrana w ramach przetargu spośród trzech agencji biorących w nim udział.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj