Ta inteligentna bluzka wyposażona jest w 16 mikro czujników, dzięki którym osoba może poczuć rytm perkusji czy też innych instrumentów muzycznych na swoim ciele. SoundShirt wykonana jest z przewodzących prąd tekstyliów, natomiast wszelkie dane dotyczące dźwięków czy rytmu przesyłane są za pomocą kombinacji układów mikroelektronicznych.
Bluzki miało już okazję wypróbować kilka osób, które straciły słuch w młodym wieku. Wszyscy zgodnie przyznali, że inteligentne ubranie pozwoliło im na „odczuwanie głębi muzyki”.
Zobacz również
Prototyp bluzki został zaprezentowany kilka lat temu i wprowadzony do kilku brytyjskich orkiestr. Natomiast już wkrótce firma zacznie ją oficjalnie sprzedawać osobom prywatnym.
PS
Francuski artysta Regis Kern stworzył wydruki 3D przedstawiające reprodukcje słynnych obrazów największych mistrzów malarstwa, po to, by osoby niewidome mogły je poznać.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mastercard we współpracy z Dentsu Aegis Network i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystał innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas zeszłorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki marce Mastercard niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncertu na żywo jak nigdy dotąd.