Misją i celem konferencji jest wypracowanie standardów realizacji eventów online oraz przygotowanie przedstawicieli branży z całego świata na kolejne wyzwania, jakie przyniesie nowy rok. Wydarzenie kładzie również nacisk na edukację klientów, którzy mierzą się z organizacją firmowych eventów w nowym i wcześniej nieczęsto praktykowanym formacie.
– Rynek wydarzeń online przeżywa bardzo dynamiczny wzrost. Zawsze jest tak, że w momencie rozkwitu danego sektora – wyznaczane są standardy, którymi branża kieruje się w kolejnych latach. Czujemy dużą odpowiedzialność za to, aby ta jakość była jak najwyższa, aby stawiać sobie wysoko poprzeczkę i wypracować takie praktyki, z których będziemy dumni w najbliższej przyszłości – mówi Michał Michałowski, organizator wydarzenia i CEO EVENTY-ONLINE.PL.
Zobacz również
Spark of Change 2021 to wydarzenie online gromadzące specjalistów od eventów, nowych technologii oraz promocji z całego świata, którzy w minionym roku zgłębiali meandry zupełnie niewykorzystywanego wcześniej na taką skalę formatu, jakim są eventy online.
W wydarzeniu weźmie udział ponad 24 prelegentów m.in.:
- Pedro Goes – CEO and founder w InEvent;
- Eugene Gnatenko – founder and CEO w Pinetool.ai;
- Stephanie Angeli Alburo – HR delivery manager w IBM Business Services;
- Pavvi Singh – account executive w Swapcard;
- Annette Naif – CEO & creative director w Naif Productions;
- Jonny Ross – founder and digital marketing specialist w Fleek Marketing;
- Aleksandra Pietrak – director, project & event manager w KDK Events;
- Anna Butrym – presenter, moderator and business coach.
Konferencja Spark of Change 2021 to trzy równoległe sceny nawiązujące do obszarów: TECHNOLOGY, ENGAGEMENT, MANAGEMENT. Scena pierwsza będzie realizowana będzie pod hasłem „If content is King, technology is Queen”. To na niej uczestnicy będą mogli zagłębić się w tematykę związaną z wirtualnymi platformami, nowymi technologiami, produkcją oraz reżyserią eventów online. Na drugiej scenie eksperci wnikliwie omówią budowanie zaangażowania wśród uczestników wydarzeń online i poruszą zagadnienia związane z matchmakingiem, networkingiem, grami i animacjami. Z kolei trzecia scena została zadedykowana tematowi organizacji i zarządzania eventami online. Podczas eventu zostanie również otwarty wirtualny showroom z atrakcjami eventowymi, gdzie uczestnicy będą mogli bliżej poznać sprawdzone elementy rozwywkowe, warsztaty – doceniane przez klientów i odbiorców wydarzeń online.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Rejestracja na konferencję online Spark of Change jest bezpłatna, a formularz rejestracyjny jest dostępny na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing